Franke21m3SC Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Da er bilen kommet tilbake fra lakkering...fornøyd med resultatet. Samme basefargen som tidligere men denne gangen med matt klarlakk. Ble litt feile å prøve da ingen kunne si hvor mye mattningsmiddel som skulle være for å få den så matt som jeg ønsket, men vi fikk blandet riktig i sistestrøket. Montering er i gang...
bjørn e21 Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 oioioi dette blir tøft . bare jeg hadde hatt tid til min e21. den er også snart klar til lakk, hvordan var karosseriet ellers da masse rust?
Frode H. Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Blir det ikke litt kjedelig å polere en bil med matt klarlakk? Tøft prosjekt forresten, var vel denne bilen det sto en artikkel om i Fahrfreude for en tid tilbake?
Stramvaier Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 dette ser gromt ut. pen bil. blir spennende å se når den blir ferdig. lykketil videre
R Andersen Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Jeg stenger denne tråden siden du allerede har en tråd om ditt prosjekt. I denne delen av forumet, så lager man kun en tråd pr. bil. Bruk derfor den opprinnelige tråden jeg har linket til.
Anbefalte innlegg