steffen- Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 jeg kjørte inni et autovern for noen uker siden. og har kjøpt delene jeg trenger. men panseret som var der ble bøyd litt her og der. osv osv. nå skulle jeg montere det på igjen og da virker det som det ikke passer. og det er coupe panser. tuppen går i skjermen liksom så veldig vanskelig og løfte panseret, måtte stå en og dytte det mot andre sia mens jeg løfta det, men kan eks den som gjør at pansret sitter fast ha bøyd seg litt? men ser ikke bøyd ut, men når vi skulle skru panseret på plass så måtte vi dytte selve festet innover på panseret slik at dentraff hullene. dermed tror jeg kanskje at det er det ene festet. for på andre siden ser det greit ut. men ser ikke mere før andre sia blir rett.. hva tror folk at det er?
opt Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 kan bli enklere å hjelpe hvis du slenger opp noen bilder.
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 kan være festen har bøyd seg, skjermen kan ha fått seg en smell, evt innerskjerm... kanskje panseret har blitt skeivt, grillramma evt frontstykket, rammevangene også kanskje.... mange muligheter her...
steffen- Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 skjønner. tror nok det er den ene hengslen til panseret. ingenting annet som ser skadet ut. har byttet panser. så sakl bestille en hengsel for og se om det er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå