steffen- Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 jeg lurer på om det skal være noe deksler under lyktene foran (e36 coupe) nå ser jeg rett igjennom der. men noen som vet? for har ikke funnet noe bilde på gs av det.
opt Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 slik skal det se ut: lyktelistene og nyrene er ikke org da skal jo ha den grillramma under lyktene, men ellers vet jeg ikke hva du kan mangle. sleng evt opp et bilde.
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 enig med han over vanskelig når du legger med bilde...
steffen- Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 jeg skrev kanskje litt feil, men når du står overmotorrommet og ser bak lyktene så ser du rett igjennom liksom. fattern mener det skal være noen deksler der. memn jeg er ikke sikker.
-Anders- Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Lag en mer oversiktlig topic. Ta et bilde av motorrommet ditt, så er det lettere å se om du mangler noe. Et kjapt søk på google vil også vise deg hvordan ting ser ut i motorrommet på E36. Da ser du gjerne hva du evt mangler.
steffen- Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 der er et bilde da. jeg mangler lykta og grillen det vet jeg men liksom under der lykta skal sitte,
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 utifra det jeg vet så skal det ikke være noe deksel under lykta der
steffen- Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 okei. skjønne. fattern tror det skal være et deksel fra innerskjermen den ved tårnet. nederst der. men jeg er ikke sikker. men tror at det ikke skal være noe mere. hehe
steffen- Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 rett ned der liksom. sikker på at det ikke skal være noe deksel der?
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 jeg har aldri sett noe mer i hvertfall.... skal jo bare være det dekselet oppå grillramma, ellers er det ikke noe rundt lykta er i hvertfall ikke bilde av noe i haynes boka
opt Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 er ikke helt sikker, men kan se ut som du mangler noe av innerskjermene. er langt unna bilen for tiden så det er vanskelig å stikke ut å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå