R Andersen Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Skal bli spennende å følge med på! Skal du bytte til 5-bolt understell også? Lykke til! Ser ut som du har nok å gjøre...
knut_olestad Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Glimrende prosjekt, blir artig å følge med på Noen tanker om farge, felg og sånt?
oddis Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Dette blir fett! Det går to like "M3" på BMWCCN, med lik konfigurasjon. Har du forhørt deg om å få godkjent det?
sh0rty^ Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Skal bli spennende å følge med på! Skal du bytte til 5-bolt understell også?Lykke til! Ser ut som du har nok å gjøre... Har tenkt det ja, men har ikke tenkt til å bygge om til e30 m3 understell, bak så mener jeg å ha lest at lageret m/nav fra e30 m3`n passer rett over på orginalt 325 understell, det ser iallefall ut til å ha samme dimensjonene. Foran så må jeg dreie til en slags "foring" pga innerdimensjonen på m3 lageret er noe større, ser de har gjort det på pure-pf forumet, der står målene og alt så det blir bra.
sh0rty^ Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Glimrende prosjekt, blir artig å følge med på Noen tanker om farge, felg og sånt? Farger er jeg ikke sikker på enda, prøver å søke litt rundt på forumet og se litt, for vet at det har vært tatt opp et par ganger, sånn for å få litt ideer. Men heller over på en mørk farge iallefall. Felger blir i første omgang rondell felger, de fyller bra ut pga innpresset og ser bra ut. Også er de billige med dekk fra GS bildeler.
sh0rty^ Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Dette blir fett! Det går to like "M3" på BMWCCN, med lik konfigurasjon.Har du forhørt deg om å få godkjent det? Har snakket endel med med flere som har bygget lignende, og det skal være mulig å få godkjent, men jeg skal også ha helbur i bilen, og da er det dessverre straks verre, men skal også ha en form for lisens på bilen, så det ordner jeg forhåpentligvis via KNA. Så får se etter den tid om det lar seg gjøre mellom biltrangsynet.
vrossi46 Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 faen.. dette va rått.. kor du kjøpte delane da..? Hold oss oppdatert med MASSE bilder
sh0rty^ Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 faen.. dette va rått.. kor du kjøpte delane da..? Hold oss oppdatert med MASSE bilder Kjøpt alt sammen gjennom Fredrik på koed, og der er det ingenting å si på service eller pris. God hjelp fra de.
TSL Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Dette blir fett! Det går to like "M3" på BMWCCN, med lik konfigurasjon.Har du forhørt deg om å få godkjent det? Har snakket endel med med flere som har bygget lignende, og det skal være mulig å få godkjent, men jeg skal også ha helbur i bilen, og da er det dessverre straks verre, men skal også ha en form for lisens på bilen, så det ordner jeg forhåpentligvis via KNA. Så får se etter den tid om det lar seg gjøre mellom biltrangsynet. dette lar seg gjører. men du må ha lisens og bilen må ha vognlisens. enkleste måten og få til dette er og klasse den inn i gatebil serien.
Eika Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 blir konge lekebil det der syns den blir litt smal i forhold til audien vedsina
Gjest Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Dette blir nok bra Lars Bra at du fikk startet en prosjekttråd. (Den gamle motoren hans havnet forresten hos meg )
sh0rty^ Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 Dette blir nok bra Lars Bra at du fikk startet en prosjekttråd.(Den gamle motoren hans havnet forresten hos meg ) Hei! Det stemmer, og jeg håper vi får se den i aksjon på samtlige treff til våren? Stemmer ikke det bogen?
sh0rty^ Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 blir konge lekebil det der syns den blir litt smal i forhold til audien vedsina Ja, litt andre dimensjoner vi snakker om der da 13 cm på hver side eller noe var det ikke sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå