sh0rty^ Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Skjer det noe mer eller? Hvor bor du egentlig? Hadde vært rått og kommet å slått av en prat. Den blir jo SÅÅÅ gjennomført!Men de coiloversa du kjøpte på PPF, jeg finner de ikke på sida der. Selger de de ikke mer? Vet ikke om det står, men skal du prøve å godkjenne dette? Eller er det banebil? Hei spirit, bor i bamble, veldig i nærheten av lasses den beninstasjonen vet du kanskje om. Holder fortsatt på med garasje, skal i gang å isolere nå, og da er det ikke mange smella så står bmwn der inne Bare å komme så fort jeg har fått bilen hjem. Er ikke sikker angående coilovers, legg inn en tråd på forumet og spør de Tror ikke denne skal godkjennes, har noen tanker om hvite skilter første året, godkjenning per. faks som vi sier, men har ikke bestemt meg lars
Ørjan^^ Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hadde nok ikke vært en *sinker* i trafikken denna nei . Stå på, for dette var rått
JAL_535i Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Hei spirit, bor i bamble, veldig i nærheten av lasses den beninstasjonen vet du kanskje om. Holder fortsatt på med garasje, skal i gang å isolere nå, og da er det ikke mange smella så står bmwn der inne Bare å komme så fort jeg har fått bilen hjem. lars Er det der det heter Lasses overnatting eller noe slikt? Bodde der en helg ifbm paintball turnering =)
mossel Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Hei spirit, bor i bamble, veldig i nærheten av lasses den beninstasjonen vet du kanskje om. Holder fortsatt på med garasje, skal i gang å isolere nå, og da er det ikke mange smella så står bmwn der inne Bare å komme så fort jeg har fått bilen hjem. lars Er det der det heter Lasses overnatting eller noe slikt? Bodde der en helg ifbm paintball turnering =) Lasses ja, det stemmer! Der vi er født og oppvokst!
sh0rty^ Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Det kan du si Dette er new : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116139&highlight= og dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116228&highlight=
M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Ja ja, for se hva jeg får til med denne da. Hoff for en jobb å få bil av dette.
M3 Yngve Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 kjøpt den yngve? Ja, gjorde vist det. Har ikke tid til det, men sånn ble det. Enten blir den fiksa opp, er salg. Skal sette på C- stolpen og taket ( det er uten lukke, jippi) og lage litt hel bil, så ser jeg hva jeg finner på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå