Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjer det noe mer eller? Hvor bor du egentlig? Hadde vært rått og kommet å slått av en prat. Den blir jo SÅÅÅ gjennomført!

Men de coiloversa du kjøpte på PPF, jeg finner de ikke på sida der. Selger de de ikke mer?

Vet ikke om det står, men skal du prøve å godkjenne dette? Eller er det banebil?

Hei spirit, bor i bamble, veldig i nærheten av lasses den beninstasjonen vet du kanskje om. Holder fortsatt på med garasje, skal i gang å isolere nå, og da er det ikke mange smella så står bmwn der inne :) Bare å komme så fort jeg har fått bilen hjem.

Er ikke sikker angående coilovers, legg inn en tråd på forumet og spør de :)

Tror ikke denne skal godkjennes, har noen tanker om hvite skilter første året, godkjenning per. faks som vi sier, men har ikke bestemt meg :)

lars

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei spirit, bor i bamble, veldig i nærheten av lasses den beninstasjonen vet du kanskje om. Holder fortsatt på med garasje, skal i gang å isolere nå, og da er det ikke mange smella så står bmwn der inne :) Bare å komme så fort jeg har fått bilen hjem.

lars

Er det der det heter Lasses overnatting eller noe slikt?

Bodde der en helg ifbm paintball turnering =)

Skrevet

lars

Er det der det heter Lasses overnatting eller noe slikt?

Bodde der en helg ifbm paintball turnering =)

Lasses ja, det stemmer!

Der vi er født og oppvokst! :D

• 4 months later...
Skrevet
kjøpt den yngve?

Ja, gjorde vist det. Har ikke tid til det, men sånn ble det. Enten blir den fiksa opp, er salg.

Skal sette på C- stolpen og taket ( det er uten lukke, jippi) og lage litt hel bil, så ser jeg hva jeg finner på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...