Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet

Skjer ingenting med bilen om dagen, da jeg holder på å sette opp garasjen som nevnt :)

Derfor slenger jeg like gjerne ut noen bilder av garasjen jeg :)

Her

jh4jjwg9bjgfygtmmp76.jpg

yod8ykzos9ekfa3su6dy.jpg

Skrevet
Detta blir schvinbra mister! Når blir innflyttningspilsen? :D

Tenker den blir sånn ca når porten er kommet opp :P

Da drar jeg igang varmekablene, og da blir det klart for duggriske øl og påskryti gummihistorier :D

Skrevet

Knall prosjekt, kjempe tøft! Ikkje heilt med på å bytte ut karosseri platene inni bilen, men smaken er som baken, også her. Likte plata du sveiste inn for hjulbrønnen. Må prøve å få dette laga til min og ein plass.

Stå på=)

Skrevet
Knall prosjekt, kjempe tøft! Ikkje heilt med på å bytte ut karosseri platene inni bilen, men smaken er som baken, også her. Likte plata du sveiste inn for hjulbrønnen. Må prøve å få dette laga til min og ein plass.

Stå på=)

Var vel mest for å få vekk alle profilene i bilen og få et mer "renere" look da, og gjøre noe som ikke alle andre har gjort :)

takk for tilbakemelding :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Skjer det noe mer eller? Hvor bor du egentlig? Hadde vært rått og kommet å slått av en prat. Den blir jo SÅÅÅ gjennomført!

Men de coiloversa du kjøpte på PPF, jeg finner de ikke på sida der. Selger de de ikke mer?

Vet ikke om det står, men skal du prøve å godkjenne dette? Eller er det banebil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...