sh0rty^ Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Tøft.. digger prosjektet ditt! Hyggelig å høre Har du fått levert bilen din til sveising nå da?
JAL_535i Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 .. og jeg digger den utskiftningen av karosseriplater i baksetet! *lystpå*
Spiritus Sancti Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Tøft.. digger prosjektet ditt! Hyggelig å høre Har du fått levert bilen din til sveising nå da? Japp. Bilen skal hentes på torsdag mest sannsynlig:)
sh0rty^ Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Skjer ingenting med bilen om dagen, da jeg holder på å sette opp garasjen som nevnt Derfor slenger jeg like gjerne ut noen bilder av garasjen jeg Her
Spiritus Sancti Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ånkli godgarasje! Hehe, ser ut til å være grei plass inni der ja!
sh0rty^ Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Vertfall til en e30 Blir å ha bare den der inne, slitne bruksbilen få stå på utsida
mossel Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Detta blir schvinbra mister! Når blir innflyttningspilsen?
S.Nilsen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Stilig prosjekt du har pågående så ut som garasjen blir flott den og
sh0rty^ Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Detta blir schvinbra mister! Når blir innflyttningspilsen? Tenker den blir sånn ca når porten er kommet opp Da drar jeg igang varmekablene, og da blir det klart for duggriske øl og påskryti gummihistorier
sh0rty^ Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Stilig prosjekt du har pågående så ut som garasjen blir flott den og Takk for det dr.nilsen
G-RACING Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Knall prosjekt, kjempe tøft! Ikkje heilt med på å bytte ut karosseri platene inni bilen, men smaken er som baken, også her. Likte plata du sveiste inn for hjulbrønnen. Må prøve å få dette laga til min og ein plass. Stå på=)
sh0rty^ Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Knall prosjekt, kjempe tøft! Ikkje heilt med på å bytte ut karosseri platene inni bilen, men smaken er som baken, også her. Likte plata du sveiste inn for hjulbrønnen. Må prøve å få dette laga til min og ein plass.Stå på=) Var vel mest for å få vekk alle profilene i bilen og få et mer "renere" look da, og gjøre noe som ikke alle andre har gjort takk for tilbakemelding
E30Frelst Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Gromt prosjekt likte iden med nye plater invendig jeg! Unikt ?
Spiritus Sancti Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Skjer det noe mer eller? Hvor bor du egentlig? Hadde vært rått og kommet å slått av en prat. Den blir jo SÅÅÅ gjennomført! Men de coiloversa du kjøpte på PPF, jeg finner de ikke på sida der. Selger de de ikke mer? Vet ikke om det står, men skal du prøve å godkjenne dette? Eller er det banebil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå