Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

takker for det!.. litt enig i det med sideskjørtene, men jeg synes at gts skjørta ikke er så fine.. har ikke så mye å si hva skjørt jeg har , fordi fangaren framme og bak skal ha hurtigkoplingar så det er raskt å ta dem av. på bane skal jeg kjøre med m-tech 2 front og ræv, eller berre original bakfanger.. stylinga må være lett å demontere eller så kjem den til å ligge i grøfta på første sving på banen :D

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vil bare si at på bane gjelder en lav front.(få bilen langt ned i fronten så du får mindre luftmotstand)...

Hiv på en vinge med god downforce;)

Ellers vil jeg si at en IX diff ikke vil være noe veldig å satse på hvis du vil leke litt, ville heller satset på en diff brems fra en 325 av noe slag:)

Skrevet

nå vet ikke jeg helt hvordan disse bilene er som rene driftebiler men det må vel oppgraderes mye i understell i så fall.

hva vinge angår så er jo m3 vingen med flaps'n en vinner som regel;)

Skrevet

har tenkt på m3 vinge men er ikke helt sikker... kunne tenkt meg meg metall/ carbon vinge , men trur det vil se litt jalla ut på e30en.. passer ikke helt denne type bmw .. men får se.. kan ikke ødelegge bilen helt..

Skrevet
noen som har en ix diff til salgs???

skal du ha ix diff?koffor det egentlig? sperrediffene fra di andre e30 er jo bedre egnet til bankjøring osv.

eg har ein vanlig 25% lamell diff (lille typen) som er heilt i orden eg ikkje bruker.

men den "gir" eg ikke vekk, er ettertraktet med sperrediffer til e30 ser det ut for så den ligger godt i garasjen om eg ikkje får ein ok pris..

Skrevet

det som er spess med ix diffen er at den har mer sperre.... en de andre..

men trur eg har slått fra meg å sette det på... kjem kansje til å kjøpe det og ha liggendet i tilfelle eg får lyst til å he det på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...