haraldsenracing Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 dårlig med oppdatering her i det sista , man har hatt litt pause fra bygging nå.. har ikkje fått på sidelisten rundt vinduene enda.. skal sette dei på til helga + ta ut setene og sette i buret og sparco stolane..
haraldsenracing Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 har sett på bbs felgane for å se korleis bilen var å kjøre med gode dekk og felgar.. nå er bilen temelig stiv. jeg må sansynleg vis valsa skjemane litt for å få plass til felgane, noe jeg ikke har veldig lyst til. blir i så fall minimal valsing... felgen eg ganske rå , men trengst ein runde med pussing så kantane blir blanke etter at det er komt litt belegg på de etter lagringa. var og snakka meg eit reklame firma i dag , som skal lage firmalogoane til sponsorane mine i gull eller hvit skrift, slik at jeg kan ta vekk de som er på nå.. de ser ikke så veldig bra ut... i går var jeg å fekk lakk slik at jeg kan lakke om igjen det som blei dårlig på bilen , samt lakke m3 fronten og bakfangaren når jeg har bestemt meg for vilken jeg vil ha.
bmwrasaren Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Rallycross lisens? Skal du kjøre rallycross med en bil du har brukt såpass mye tid på? Du er klar over at du ikke kan kjøre den på gaten når det er lisens på bilen? ?
haraldsenracing Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Skrevet Mars 14, 2008 hehe nai , skal ikke kjøre rallycross med den.... men har vore å snakka med dei som skal godkjenne buret og da sa de at jeg like godt kunne godkjenne den som rallycross bil eller gatebil i samme slengen.. men kan hende som det blir sakt at det ikke er lovt til å kjøre på veien med bilen om det er licens på den,,. men uansett er ikke det noe politiet ternger å få vite om de stopper meg.. har kjøpt meg ein e30 til så kan hende jeg bygger den til rallycross bil eller rein banebil, får sjå hva de blir til....
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Hvor mye har du senka bilen forran? laav og god der
e30 tic Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 Hvor mye har du senka bilen forran? laav og god der AAlt for mye vertfall. når den subbe nedi på den vestlandske autobahnen e de litt vell lavt elle? blei bedre med dei orginale skvettlappene alexander
JoCCe Skrevet Mars 14, 2008 Skrevet Mars 14, 2008 hehe, mnja, trenger ikke senke noe mer værtfall :S da sliter man med styringa, å må kjøre med micro felger å subbing med bunnpanna hele tiden
haraldsenracing Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 hehe, ja bilen er alt for lav,, med bbs felgene var det helt jævligt å kjøre med den.. men det gjekk på eit vis så lenge du tenker deg om mens du kjører og er ekstra på vakt.. men skal heve den så snart jeg får tak i annet senkesett, har tenkt å kjløpe k-sport sitt coiloversett eller noe i den duren. om bunnpanna deiser nedi gjer ikke det så mye fordi jeg har laget til en 5mm tykk stålplatebeskytter som tåler det meste.. har subba heftigt nedi mange ganger men det er ikkje tegn til bulk eller skade på bunnpanna hehe.. håper på å får på listene rundt siderutene bak i dag og begynne å tilpasse buret. må og tette en lekase på takluka. det drypper fra falsen i taklukeboksen.
haraldsenracing Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 på tide med ein oppdatering her .. har vore litt stille i det sista. masse å gjøre. har fått gjort ein del med bilen. ¤ sett på gts front ( for å sjå korleis det tar seg ut, mens eg venter på m3 front ) ¤ lakka asv 17" felgan kvite ( skal på i løp av helga) ¤ fått nye dekk på bbs gull felgane ¤ fått tak i front fjører som ikkje er så in i ##### låge som dei så står på nå. ( skal sansynlig vis hentast i helga ) ¤ tatt rusten på 316 e30 en ( var kun overflate rust ) skal byggast om med motor frå ein 520 e34 og front og bakstilling fra ein 325 e30. litt usikker på lakkfarge enda..( forslag ?? ) så blir det vell bur i denna og trur eg.. men ikkje skilter .. trur eg vil ha denna som rein bane bil , siden eg har endra planane for 325 en litt. ¤ skal snart montere ein skal legga ut bilder av 325 en med bbs ane og gtsen seinare.
haraldsenracing Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 bilder fra kjøring i dag broderen var heimom og sku prøva prosjektet som han er medeigar i
Johnsen Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Skjønnte ikke helt den topicen der... Hvor kommer den vrakinga inn i bildet?
haraldsenracing Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Då trur jeg enden på dette prosjekte er kommet. i går natt klarte boren min å krasja BMW en, bare fordi han ikkej kan holde seg normal når han kjem bakom ratte på ein bil. 6 månars arbeid rett i dass.. eg fekk kun ein liten kjøre tur før på dagen før han heiv meg vekk og sku "visa" koss det skal gjerast... rævo slapp i ein sving og når han klarte å rettan opp hadde me kursen mot svingan på eit autovern som går til utkjørselen til eit jorde. sklei rett i autovernet med fronten først. fronten blei knust, v.side av ramma trøkt inn samt dempartort , trur heile front ramma er skjeiv men har ikkje studert så nøye enda. v. bærearm er knekt samt stabstag.++++++++ eg temlig forbanna nå... men kan hive over alle delene på den kvite. e30 , mens eg prøver å rette 325en.. blir nokk bane bil uten skilter av den nå i framtiden.. ellers så selger eg hele driten uten understell og motor. kjem sansynlig vis til å kjøpa meg ein ny.. FØR: ETTER:
Johnsen Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Huff da! Jævlig kjedleig! Men det der skal da la seg rette opp igjen!?
andybooy Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 uff å uff, stakkar søte lille bilen.. har selv en slik, tror jeg hadde klikka om den ble kræsja slik som dette;o men, de må da la seg rette på?
haraldsenracing Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 alt går annt å reparare men er temilig lei nå, har holdt på i 6 måneder.... v.ramme front har sprukke , dempartornet har flytta seg 5 cm inn i bremsekraftforstekaten , i tillegg til å bli prest opp, samt at heile fronte og er prest opp godt eg har ein e30 til.. kjem til å hive alt understell og motor over i den, og så setter eg vekk karrosoriet til seiner ein gang , når eg får lyst til å begynne karrosori retting.. , + det kjem nokk ein ny e30 til i hus snart.. kjem då ikkje til å sette skilter på den kvite e30 etter at eg har putta over 325 motoren.. blir bane bil.. det nye prosjekte starter snart og ska bli enda bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå