leif harald Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 OPPDATERING:det som er gjort i det sista: har fått lakert ferdig understellet og gjort det klar til montering. kom ein pakke fra bmw spesialisten med litt div deler til understeller : - powerflex foringer til bærearmane - håndbrekkwiere - panserwier - ledd til stabstago - v og h komplett styreledd - belgbeskyttar til demperar - div. kips har fått aluforingae til bærearmane bak og som skal pressast i til helga. i helga byta tilbake til 320 motoren i den grønne p.g.a eg vil gå over den før eg setter den i den svarte. hjerne er sendt inn for å få laga ein chip som passer til det som er gjort med motren, i mot at han som skal laga den får ein diff av meg va å bestilte meg nye vinterdekk i dag , skal hiva litt kvit lakk på vinterfelgane før di nye dekka skal på Se her ja, ser råbra ut dette. Altid kjekt med nye deler
haraldsenracing Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 hehe , ja må handle nytt når man førs vil gjera det orntlig kjem nokk eit par pakkar til i neste veka me litt meir snadder:P
leif harald Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 hehe , ja må handle nytt når man førs vil gjera det orntlig kjem nokk eit par pakkar til i neste veka me litt meir snadder:P Nicenice, mat på med masse bilder
haraldsenracing Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 ska ikkje magla på det nei:P satas å få gjort masse i helga viss alt går etter planen står den på hjula på søndag:)
E30_Dale Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Ja snart så svive vel 325' o... Då vil eg sitta på!
haraldsenracing Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 takk takk e30_dale ja seff ska du få sitta på ein tur ,, hehe berre te å følla me har så finn du ut når den e klar for kjøring:P
haraldsenracing Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 har fått den svarte på alle 4 hjula nå men bakstillinga er kun satt på slik at den gjekk ann å trilla den inn på det andre verkstede der det er varmare å holde på når ein skrur. forstillinga er montert , men mangler eine klemma til stabstaget framme så har ikkje montert det. venter også på nye fjørbein. har bestilt ny v.forskjerm , powerflexforingar til bærearmane bak, gasswier , og div klips så når dette kjem i posten rekne eg med at eg har alt som skal til for å få den komplett , utenom taktrekke for det mangle eg.
e30 tic Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 nå ser eg at du fikk felgane mine alt for billig ser jo heilt ok ut på e30 di. komma å se på den forskjermen ein dag om du trenge.
haraldsenracing Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 kjempe d ,, kan komma i måro om det passe for nå trenge eg plutselig to stk. krasja litt i kveld kan du sei va to trailerar som hadde krasja på hovedveien der ein svinge ner til sørstranda og eg kom fra ølen og hadde ikkje nubbkjangs å stoppa , så vrenktan i murveggen på andra sido. holdt faktisk fartsgrenso , men når det har sludda + piggdekk funke dårlig på låste dekk så er det ikkje så lett å bråstoppa. dei stod rett runt ein kneik ,, så gjekk ikkje ann å sjå dei før eg hadde runda kneiken. hadde flax , så va v.forskjem så fekk litt , v.fram felg blei knust + v. sida bak sprakk litt og løkta blei litt knust. ,, men ser lyst på det , så lenge det ikkja blei alt for masse ødelakt denna gangen også.
Magnum 310 Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Må bare sei en ting: Du e uheldig når de gjelde å kjøre e30 ;o Men, du e veldig flink og bilane e/va/blir fine
haraldsenracing Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 hehe , takk takk magnum 310 ,, e null poblem å fixa det som er ødelkt:P ser lyst på det + må jo sparkal å styra litt på unasett sio eg sku lakka den fant ut at v.bærebru også va blitt bøyd.. det var litt drit siden eg ikkje har fleire til den sida. men har nå sansynligvis ordna meg ei ny ps. detta va mitt fårste bilkrasj der eg kjøre sjøl. e ikkje eg som har krasja dei før:P
leif harald Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 hehe , takk takk magnum 310 ,, e null poblem å fixa det som er ødelkt:P ser lyst på det + må jo sparkal å styra litt på unasett sio eg sku lakka den fant ut at v.bærebru også va blitt bøyd.. det var litt drit siden eg ikkje har fleire til den sida. men har nå sansynligvis ordna meg ei ny ps. detta va mitt fårste bilkrasj der eg kjøre sjøl. e ikkje eg som har krasja dei før:P eg har bærebro, styrestag osv te begge sier framme
haraldsenracing Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 go bingo då har eg deg som backup:P har jedna ordna meg sjå ei anna . men eg gir besked viss ikkje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå