Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
OPPDATERING:

det som er gjort i det sista:

har fått lakert ferdig understellet og gjort det klar til montering.

kom ein pakke fra bmw spesialisten med litt div deler til understeller :

- powerflex foringer til bærearmane

- håndbrekkwiere

- panserwier

- ledd til stabstago

- v og h komplett styreledd

- belgbeskyttar til demperar

- div. kips

har fått aluforingae til bærearmane bak og som skal pressast i til helga.

i helga byta tilbake til 320 motoren i den grønne p.g.a eg vil gå over den før eg setter den i den svarte. hjerne er sendt inn for å få laga ein chip som passer til det som er gjort med motren, i mot at han som skal laga den får ein diff av meg :D

va å bestilte meg nye vinterdekk i dag , skal hiva litt kvit lakk på vinterfelgane før di nye dekka skal på :wink:

Se her ja, ser råbra ut dette. Altid kjekt med nye deler :)

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har fått den svarte på alle 4 hjula nå :D men bakstillinga er kun satt på slik at den gjekk ann å trilla den inn på det andre verkstede der det er varmare å holde på når ein skrur. :D

forstillinga er montert , men mangler eine klemma til stabstaget framme så har ikkje montert det. venter også på nye fjørbein.

har bestilt ny v.forskjerm , powerflexforingar til bærearmane bak, gasswier , og div klips

så når dette kjem i posten rekne eg med at eg har alt som skal til for å få den komplett , utenom taktrekke for det mangle eg.

zfut65snwvxcqxp6lbg0.jpg

i5cuy5hsissf47a22akp.jpg

q1x182h9765johlx51oz.jpg

Skrevet

nå ser eg at du fikk felgane mine alt for billig :lol:

ser jo heilt ok ut på e30 di. komma å se på den forskjermen ein dag om du trenge.

Skrevet

kjempe d ,, kan komma i måro om det passe for nå trenge eg plutselig to stk.:P krasja litt i kveld kan du sei

va to trailerar som hadde krasja på hovedveien der ein svinge ner til sørstranda og eg kom fra ølen og hadde ikkje nubbkjangs å stoppa , så vrenktan i murveggen på andra sido. :? holdt faktisk fartsgrenso , men når det har sludda + piggdekk funke dårlig på låste dekk så er det ikkje så lett å bråstoppa. dei stod rett runt ein kneik ,, så gjekk ikkje ann å sjå dei før eg hadde runda kneiken.

hadde flax , så va v.forskjem så fekk litt , v.fram felg blei knust + v. sida bak sprakk litt og løkta blei litt knust. ,, men ser lyst på det , så lenge det ikkja blei alt for masse ødelakt denna gangen også.

Skrevet

hehe , takk takk magnum 310 ,, e null poblem å fixa det som er ødelkt:P ser lyst på det + må jo sparkal å styra litt på unasett sio eg sku lakka den :lol:

fant ut at v.bærebru også va blitt bøyd.. det var litt drit siden eg ikkje har fleire til den sida. men har nå sansynligvis ordna meg ei ny :wink:

ps. detta va mitt fårste bilkrasj der eg kjøre sjøl. e ikkje eg som har krasja dei før:P

Skrevet
hehe , takk takk magnum 310 ,, e null poblem å fixa det som er ødelkt:P ser lyst på det + må jo sparkal å styra litt på unasett sio eg sku lakka den :lol:

fant ut at v.bærebru også va blitt bøyd.. det var litt drit siden eg ikkje har fleire til den sida. men har nå sansynligvis ordna meg ei ny :wink:

ps. detta va mitt fårste bilkrasj der eg kjøre sjøl. e ikkje eg som har krasja dei før:P

eg har bærebro, styrestag osv te begge sier framme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...