Azeton Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Har tenkt å bytte motor i E36en nå. og har kommet over noen motorer som intresserer. Og den ene motoren er motoren fra 540/740 sin v8. Hvordan er det og få plass til denne og få den til å sitte fast under panseret?. Hva er forskjellen på 540 og 525 f.eks? så jeg får noen lede tråder. Så jeg vet om jeg kan fullføre arbeidet
Balltre Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Det enkleste er å bruke deler fra en B8 4,6, men det er nok også en ganske dyr løsning.
The_transporter Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 du må kanskje lage motorfester selv.. ellers kan det jo hende koed kan skaffe? jeg kan jo opplyse deg om det eneste JEG vet at er forskjell motoren nei seriøst ràste.. skal du hive ut godmotoren?
haavard Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Du får vell kjøpt det du trenger på koed, men det koster penger. Dette er så vidt jeg vet, alpina-deler. https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=ny ... anker_3282
Balltre Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Man kan lage motorfester selv, men motorfestet på innsugssiden er en del av oljekretsløpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå