Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

passer alle armstøtter fra e36 coupe til alle mittkonsoller (innen e36 coupe klassen) og en ting til mye stress og fjerne mittkonsollen? da tenker jeg på den "listen som går fra håndbreken og framover.

Skrevet

Du må ha denne:

CIMG1183.jpg

Og er det fra en e36 (bortsett fra compact) så passer det uansett.

Ikke vanskelig å demontere/montere. Noen skruer under askebegeret foran/bak. Så er det bare å vippe av noen plastdeksler under selve armlene.

Skrevet

hmm....lurer på åssen det hadde blitt hehe... med tanke på at intreøret mitt har samme farge som lakken på bilen! :) hadde blitt en liten overgang der, men hadde kanskje gått? åssen er det å lakke slikt?

Skrevet

hehe ut i fra min og andres erfaringer, er det å legge inn noe på ØK tråden og håpe på å få skikkelig svar like effektivt som å hoppe i fallskjerm over nord-amerika midt på natta og håpe på å se en grizzly bjørn... :twisted:

Skrevet

hahah :-) jeg la ut annonse på midtarmlenet og fikk svart 10 min etterpå... og det samme gjalt et dørtrekk... og ei sperre ;-9 så jeg har gode erfaringer der...

bare skriv så mye info som mulig på tråden ;-)

Skrevet

hehe 2 for hva? hvor mange deler var det med? frister igrunnen veldig å få tak i en sånn...kanskje få tak i en som er svart slik som resten av dash'en....harru bilder av din innvendig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...