325icab_88 Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Pris på komplett eksos? Skinninteriør som er helt og pent? Hvilken farge har teppet? Mtech fangere?
klodrik123 Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 kommer forhåpentligvis bilder i morgen kveld
tek Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 hvilken farge er inteiørdeler? ingen deler med merke etter skrujern? Er i hovedsak interesert i hel bil.. Men deler som trengs er ramme rundt Håndtak innv. venstre bak for åpning av cab. deksler for orig. høytalere, (på sidepaneler bak begge sider) Alt av trekk i bagasjerom (klips og fester som evt trengs) midtkonsoll (komplett, me 2 askebeger for el. vinduer) List over ratt, under speedometer Deksel under rattstamme innv. terksellist h. side (den som går fra døråpning ned mot gulvteppet) hanskerom med alle klips, henglser og fester Lysbryter m tåkelysknapper (og evt. ramme rundt den) Framskjermer (rustfrie) Ratt (orig?) Hvor i landet holder du til?
tek Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 for langt for meg å komme fra stavanger for å demontere selv da.. Menne si meg hva du skal ha du .. Så får jeg kanskje deler til å potle med i juleferien?
klodrik123 Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Skrevet Desember 14, 2007 er ikke skjørt.. og ikke fangere
opt Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 jeg kunne tenkt meg et svart hanskerom hvis mulig.
TEM Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Hei jeg er på jakt etter div deler til e30,bor selv i kristiansund. Tannstang og hovedsylinder til clutsh er det jeg er ute etter.
tek Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 opt.. Har spurt om det samme selv, men jo gi avkall på hanskerom hvis jeg bare får festene ol. (mitt detter ned og henger og dingler når jeg åpner det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå