Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å søke litt rundt, men fant ikke noe om akkurat dette. Monterte åpent luftfilter (kon-type) i går, men uten toppen av den gamle luftfilterboksen så henger jo luftmengdemåleren bare løst i slangen. Dette er jo ikke helt heldig. Noen ideér til hvordan jeg kan feste den forsvarlig? Tenkte på å kappe til luftfilterboksen sånn at de to første klipsene som holder den fast tar (har to stykk bokser), men er det noen enklere løsninger?

Motoren er gode gamle M20B20. :wink:

Skrevet

jeg har en e36, som jeg monterte ett GREEN luftfilter på.. der tok jeg av toppdekselet på luftfilteret, tok ut filteret og monterte GREEN filteret og la den ned i den luftfilter koppen, og stripsa det fast. mulig du kan gjøre det samme? men det var noen som sa at man kan få med et stag som man fester til luftfiltermåleren og sette fast i en av festene til det gamle luftfilteret.. jeg kjenner ikke til e34 så det er mulig det er helt anet der enn på en e36.

Skrevet

Takker! Tenker jeg tar å stripser det fast midlertidig, men hvis noen vet av et sted der de selger sånne braketter til LMM så er det bare å rope ut! Filteret er et universalt 3" fra Kimmit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...