BMW_Larsen Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 I min dom står det at jeg må av legge ny førerprøve osv.Da var ikke jeg like heldig med den iallfall Har 15 måneder igjen å spare penger på, så det skal vel gå. Og da skal M3'en stå ferdig også, så det får gå med en ny oppkjøring. Når man er så dum å mister lappen så måman svi for det føler litt med deg lell.. har vore der selv og vet akurat vor kipt det er.. må mase på kompiser bare for og få dra på butikken å kjøpe brød vett.. kjøpte meg en scooter da.. bare for litt butikk kjøring men fikk fort vite at jeg ikke hadde lov til d heller.. men den blir no god og ha til og fra jobb til sommern da.. bruker max 50kr i bensin i mnd..heh.. samme som m5n bruker i oppstart snart..heh..
Analex Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Kanskje man skulle blitt dommer? Ser ut som en jævla fin sosejobb. Jeg slapp teorien på ny oppkjøring pga. "dårlig" formulering av dommeren i domspapirene. hehe.. når jeg snakket med politiadvoketen så sa hon bare.. åhh, du er en av de heldige du asså... men du måtte avlegge teori da eller? Nope, kun oppkjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå