Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dagens dt.no kan jeg lese denne artikkel: http://dt.no/article/20071214/NYHET/683 ... 1099/NYHET

Bor nå i Åmot og er noen turer forbi Hokksund. Det som slår meg at jeg bruker ca 12-15min på denne strekka i dag som nevnt i artikkelen. Med den nye veien vil jeg kansje spare 5min. Så viktig er jeg ikke for egen del, at jeg trenger spare dette på disse 2 mil for prisen av 45kr.

Vel om dere leser leser innleggene som jeg dessverre ikke selv fikk lagt inn av en eller annen sperre kan dere også lese mere.

Vi kan ikke komme utennom at veier koster 3-4 ganger mere enn de opprinnelig koster.

Spm blir: Hvor intressert er vi villig til og betale for spare tid pr.mil? 2kr -100kr pr.mil?

Skrevet

Norge i ett nøtteskall. Betaler vi for faen ikke nok i avgifter fra før? Er bare å tyne ut bilistene, for det gjør jo ikke no! Blir bare forbanna

Skrevet

her i bergen kan jeg uten autopassbrikke nå ved å kjøre litt "feil" vei bruke 45kr fra å kjøre fra fyllingsdalen til bergen sentrum, som er et par kilometer.. Autopass som går begge veier er noe jeg ikke skjønner meg på iallefall.. verste form form pengeutsuging..

Skrevet

Sjønner ikke helt samfunnets bruk av penger egentlig. Når jeg gikk på skole fikk vi alt gratis av lære og skrive bøker. I dag må enn holde dugnad for dette. Når det gjelder veier bør det jo ha en sjedd utvikling, slik at det burde vært billigere å bygge her i landet. Med alle disse østeuropeiske landsmenn som robber bl.a våre biler på natters tid og som jobber så himla billig . Når jeg så at klimaavgifter var bare en liten prosent som gikk til klima blir jeg utrolig provisert, Alt som går til annet f,eks klima bør hete det formålet det er ment for. Andre fellesskap i samfunnet må dokumtere og opplyse i hue og ræva mens staten glatt kan bryte det med bl.a unslippe og vise hva de tar betalt for går til der og da.

Noe av skattene går til bli meg selv populær skatt som innebærer fred, krig miljø og slikt. Korupsjon og svindel vil jeg kalle dette egentlig. Krigen i dette landet er å få på spor alt som burde vært bedre for de som virkelig trenger det HER I NORGE.

Uff greit få ut litt irratasjon ut også, he he :-)

Intill videre er bimmers.no gratis, jippi :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...