Gå til innhold

89mod 325i som stopper på tomgang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg hadde dette problem da topp pkn mi hadde tatt kvelden og fekk register hopp...men tviler på att dette er tilfelle om ikkje bilen ryker fæææælt da...:)

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hadde ute og sjekka børstene i dag, de er bare halvslitt. Tok ut batteriet i går, å satte det på lading, og i følge ladderen så var dette nå i dag fulladet. Så jeg er spent på å prøve å starte bilen i morgen..

Skrevet
hadde ute og sjekka børstene i dag, de er bare halvslitt. Tok ut batteriet i går, å satte det på lading, og i følge ladderen så var dette nå i dag fulladet. Så jeg er spent på å prøve å starte bilen i morgen..

De er ikke bare børstene som kan feile på en dynamo.

Du får ordne med et multimeter til du skal ut å prøve, like greit å måle med en gang.

Skrevet

Skulle starte bilen med et fulladet batteri trodde jeg, men var bare et klikk da jeg vred rundt nøkkelen.. Måtte som vanlig bruke startkabler for å få liv i bilen.. så da vet jeg hvertfall at batteriet er gåent..

Skrevet

Har nå skifta både batteri og dynamo..Nå starter den med en gang.. men hender fortsatt at den stopper på tomgang av og til..men starter jo med en gang igjen..hva kan det være..?

Og en annen ting.. får ikke liv i temp.målern.. hva kan være feil her da? har prøvd 2 forskjellige instrumenter, og ingen vil fungere..

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...