|Ole| Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 eg hadde dette problem da topp pkn mi hadde tatt kvelden og fekk register hopp...men tviler på att dette er tilfelle om ikkje bilen ryker fæææælt da...
hamansen Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 hadde ute og sjekka børstene i dag, de er bare halvslitt. Tok ut batteriet i går, å satte det på lading, og i følge ladderen så var dette nå i dag fulladet. Så jeg er spent på å prøve å starte bilen i morgen..
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 hadde ute og sjekka børstene i dag, de er bare halvslitt. Tok ut batteriet i går, å satte det på lading, og i følge ladderen så var dette nå i dag fulladet. Så jeg er spent på å prøve å starte bilen i morgen.. De er ikke bare børstene som kan feile på en dynamo. Du får ordne med et multimeter til du skal ut å prøve, like greit å måle med en gang.
hamansen Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Skulle starte bilen med et fulladet batteri trodde jeg, men var bare et klikk da jeg vred rundt nøkkelen.. Måtte som vanlig bruke startkabler for å få liv i bilen.. så da vet jeg hvertfall at batteriet er gåent..
hamansen Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 Har bestillt nytt batteri og ny dynamo nå..så får vi se..
Morty999 Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 høres ut som både batteri og dynamo er dødt her ja.. hehe
hamansen Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 Jepp.. Håper den blir frisk og rask nå som sommern nærmer seg :)
hamansen Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Har nå skifta både batteri og dynamo..Nå starter den med en gang.. men hender fortsatt at den stopper på tomgang av og til..men starter jo med en gang igjen..hva kan det være..? Og en annen ting.. får ikke liv i temp.målern.. hva kan være feil her da? har prøvd 2 forskjellige instrumenter, og ingen vil fungere..
hamansen Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Temp føleren kansje.. Hvilken farge er det på den som er til instrumentet?
hamansen Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Denne stopper fortsatt på tomgang.. ingen som har vært borti dette før??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå