decor Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Hvordan kan jeg få ut cd spilleren for å så sette inn signalkabelen? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 noen som vet? trenger et svar ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Er det lavnivå utgang på denne spilleren i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 hmm har fått vite med en som har nesten samme spiller at der skal finnes sub out om det er det du mener? Er det lavnivå utgang på denne spilleren i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Ja, lavnivå er rett og slett linjeutgang("line-out", "sub-out" osv) Er denne karen sikker på dette eller er det noe han tror? Fordi jeg TROR iallefall at det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
decor Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Er på god vei om noen her på forumet sier hvordan jeg tar ut en cd spiller i en bmw? bmw business cd Ja, lavnivå er rett og slett linjeutgang("line-out", "sub-out" osv) Er denne karen sikker på dette eller er det noe han tror? Fordi jeg TROR iallefall at det ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå