Gå til innhold

går det ann å bytte ringene i angel eyes E30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er de møkka lyktene fra in.pro, så er ikke det lett. De har fire pærer i hver ring, så det kan jo selvfølgelig være mulig å bytte ut de til noe annet. Men det blir uansett ikke fint.

Jeg har prøvd å sette inn Ümnitza ringer i mine in.pro lykter. Gikk ikke så bra, siden jeg klarte å knekke en av de nye ringene og knuse ett av glassa til lyktene ved montering.

Skrevet

Slik så mine in.pro lykter ut etter 6 mnd. bruk :? .

Men jeg ser på KOED sine sider at det har kommet en ny utgave av AE lykter til E34. Som ser ut til at det er hele ringer, ikke de fire pærene :) .

Bilde her

Har sett at du har sorte DE lykter til salgs. Personelig ville jeg ikke bytta ut de til AE lykter på en E30/34 :P .

Skrevet

Men jeg ser på KOED sine sider at det har kommet en ny utgave av AE lykter til E34. Som ser ut til at det er hele ringer, ikke de fire pærene :) .

Bilde her

Har sett at du har sorte DE lykter til salgs. Personelig ville jeg ikke bytta ut de til AE lykter på en E30/34 :P .

HVA???? Disser du inpro AE?! Hehehe, det bildet av lyktene dine etter 6 mnd var kjent, men dine holdt jo leeenge da. Min første ring ble svak etter 1 mnd. Skikkelig søppel de luxe. Oxo dogger dem no inni helvete. Her er bilde av mine etter 1 mnd, se nærmeste lykta. Lyser bare i halve ringen. Åsså har du den feste staget som justerer, den skal presses inn i et spor. Trangt som faan og lagd av hardplast, u do the math.

p6spirbs1wu50pe9239h.jpg

Skrevet

Jepp, INPRO ER jalla, noe skikkelig oxo. Har vært borti mye rart men det merket tar kaka uten tvil. Tror nesten jeg hadde gått for sånne ringer til og feste inni orginal lykta, var det cclf de het.

Skrevet

har noen forsøkt å levere disse inpro lyktene tilbake? JEg monterte slike på e30en da de kom på markedet, men siden da har bilen stort sett stått i garasje og ikke blirr brukt siden. Tror lyktene virker enda men dem ruster snart i stykker på den flotte kromkanten.

Jeg mener, må da finnes en form for garanti fra forhandlers side. Og hva sier kjøpsloven?

Jeg kan bare glemme å få noe igjen siden det er så lenge siden jeg kjøpte dem....

Skrevet

Jeg fikk tilsendt nye pærer fra Daniel(så det beg. å ble en stund siden) på KOED. Men har aldri tatt meg tid til å bytte de, siden det ikke blir pent med fire pærer i ringene. Å nå har jeg jo skjært ut glassa på det ene paret, og i tillegg klart å knuse det ene glasset :lol: . Så noe Angel Eyes blir det ikke på min E34 på en stund.

Skrevet

Bilde her

HVA???? Disser du inpro AE?! Hehehe, det bildet av lyktene dine etter 6 mnd var kjent, men dine holdt jo leeenge da. Min første ring ble svak etter 1 mnd. Skikkelig søppel de luxe. Oxo dogger dem no inni helvete. Her er bilde av mine etter 1 mnd, se nærmeste lykta. Lyser bare i halve ringen. Åsså har du den feste staget som justerer, den skal presses inn i et spor. Trangt som faan og lagd av hardplast, u do the math.

p6spirbs1wu50pe9239h.jpg

dette kjenner jeg ijenn oxo, den helevttes hardplasten tok kvelden ja :evil: prøvde å levere de inn men fikk beskjed at det var min skyld, siden jeg sikkert hadde vært altfor "hardhendt" :?: så det høyre nerlyset mitt lyser i toppen av grantreene, sikkelig bra viss det kommer en selmordsugle dalenes :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...