Richard E34 Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Hei. Syns denne siden er topp med folk som har peiling. Jeg har akuratt kjøpt meg en e34 91 520 ia ombygd til manuell men nå får jeg den ikke i noen av de øverste girene så sant jeg ikke juler opp kassa dvs 1,3,5,r gir. Noen som vet hva dette kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 gåen girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard E34 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Ok kanskje det har en kompis som tror det er øverføringa men han vet ikke noe mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Tror også jeg ville tatt en titt på overføringen nedi der. Går den glatt inn i 2 og 4 gir, så blir jeg nesten sikker på at du finner feilen der. Kryss fingra og ta den på en bukk eller noe og hiv inn en kompis som kan leke med stanga mens du titter litt under. Og for totalt uvitende sjeler, ja.. Jeg mener girstanga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard E34 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 Hehe takk for det ikke så uviten men litt. Vet ikke helt hva jeg skal se etter under bilen og hvis jeg finner det åssen vet jeg om det er det det er noe galt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Mens kompisen din girer kan du jo se om det er noe slakk i overføringen noe sted. En annen ting dere kan gjøre er at han prøver å sette den i ett av girene den ikke vil inn i, deretter kan du se hvilken retning overføringen under bilen flyttet seg i, og prøve å dytte den videre å se om det er noe mer å gå på f.eks. Man skal kjenne et "klikk", eller at det blir litt tyngre når den går skikkelig i gir, dette "klikket" kan dere jo også lete etter. Finner du ut at det er slakke f.eks, så kan du stikke innom din BMW forhandler å bestille nye foringer til overføringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard E34 Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Ok skal gjøre det. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå