Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E har nettopp dimma fra d forhatte forsvaret å må nå ha meg bil. D blir selvfølgelig BMW nå igjen (3. i rekken). Men jeg synes d hadde vært litt artig å sett hva slags BMW folk anbefaler meg å kjøpe, samtidlig som de kommer med noen agrumenter om hvorfor.

Skrevet

Du kan få kjøpe e-30 min. 325 cab med turbo intercooler , m-tech1 styling, turbotimer, popoff, dvdindash, 17"blingbling, stort anlegg, extra målere i a-stolpe++, angeleyes, badboy list, kn filter, skinn intr, tårn stiver, blådioder i grill, defa alarm, + mye mere jeg ikke kommer på i farta.

8wdux3qmrvmz8yi6mnqu.jpg

fh5pf2im32xkh3idqpbb.jpg

ktyby6msek3ati1sf77k.jpg

6f0eb9gf1262qh8ucu2k.jpg

Er ettermontert et annet ratt etter bildet er tatt som er mye tøffere samt tårnstiver forran og mere innstrumenter i kupeen.

Hvorfor? Tjaa si det. Trenger cash.

Skrevet

Takker for tilbudet, men denna tråden var ikkje ein "ønskes kjøpt" tråd. :P Har sett meg ut bilen jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe, men som sagt så hat jeg lyst te å se hva slags bmw andre anbefaler meg å kjøpe. Og selvsagt hvorfor.

Skrevet

Ser jo at jeg blei misforstått litt her i dag. Jeg har allerede sett meg ut ein bil, (e39 97mod). Men jeg har lyst til å se hva andre hadde kjøpt om de var i min situasjon. Og helst begrunne det også. 8)

Skrevet

He he, nei nei, men håpte der var flere der ute som har stått opp tidlig fordi de egentlig skulle på jakt, men begynte dagen med raufoss og fant ut at der var beste å legge seg på sofa'n med pc'n på magen og håpe på at formen blir bedre. 8)

Skrevet

Har selv hatt en 97 E39 520i. Mye bil for pengene. Den har meget god komfort, og gir inntrykk av at den er verdt mye mer. En bil jeg var meget fornøyd med. Men min tidligere E36 316iT er den bilen jeg savner mest av mine tidligere biler. Morsom, praktisk og tidløs (synes jeg). Så hvis jeg hadde vært i dine sko nå, og skulle hatt meg en bil til ca. 100 000,- ville jeg lett etter en E36 touring med god historikk og en del utstyr. Muligens sett på E46 touring, men har intrykk at de vil være slitne i den prisklassen.

Uansett, lykke til. Håper du får en bil du blir fornøyd med.

Skrevet

Ja det er akkurat d. Har hatt e30 og e34 før. så jeg må bare få blitt enig med meg selv nå om jeg vil har 3 eller 5. Men takker for tipset ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...