Dagfinn Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 E har nettopp dimma fra d forhatte forsvaret å må nå ha meg bil. D blir selvfølgelig BMW nå igjen (3. i rekken). Men jeg synes d hadde vært litt artig å sett hva slags BMW folk anbefaler meg å kjøpe, samtidlig som de kommer med noen agrumenter om hvorfor.
conan Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Du kan få kjøpe e-30 min. 325 cab med turbo intercooler , m-tech1 styling, turbotimer, popoff, dvdindash, 17"blingbling, stort anlegg, extra målere i a-stolpe++, angeleyes, badboy list, kn filter, skinn intr, tårn stiver, blådioder i grill, defa alarm, + mye mere jeg ikke kommer på i farta. Er ettermontert et annet ratt etter bildet er tatt som er mye tøffere samt tårnstiver forran og mere innstrumenter i kupeen. Hvorfor? Tjaa si det. Trenger cash.
Dagfinn Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Takker for tilbudet, men denna tråden var ikkje ein "ønskes kjøpt" tråd. Har sett meg ut bilen jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe, men som sagt så hat jeg lyst te å se hva slags bmw andre anbefaler meg å kjøpe. Og selvsagt hvorfor.
ThomasB Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 spørs jo litt hva du er ute etter: så ny bil som mulig? grei motorstørrelse?......
ThomasB Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 spørs jo litt hva du er ute etter: så ny bil som mulig? grei motorstørrelse?......
Dagfinn Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Ser jo at jeg blei misforstått litt her i dag. Jeg har allerede sett meg ut ein bil, (e39 97mod). Men jeg har lyst til å se hva andre hadde kjøpt om de var i min situasjon. Og helst begrunne det også.
conan Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 MÅ du ikke glemme at det er søndags morran nå da :)
Dagfinn Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 He he, nei nei, men håpte der var flere der ute som har stått opp tidlig fordi de egentlig skulle på jakt, men begynte dagen med raufoss og fant ut at der var beste å legge seg på sofa'n med pc'n på magen og håpe på at formen blir bedre.
ErikS Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Har selv hatt en 97 E39 520i. Mye bil for pengene. Den har meget god komfort, og gir inntrykk av at den er verdt mye mer. En bil jeg var meget fornøyd med. Men min tidligere E36 316iT er den bilen jeg savner mest av mine tidligere biler. Morsom, praktisk og tidløs (synes jeg). Så hvis jeg hadde vært i dine sko nå, og skulle hatt meg en bil til ca. 100 000,- ville jeg lett etter en E36 touring med god historikk og en del utstyr. Muligens sett på E46 touring, men har intrykk at de vil være slitne i den prisklassen. Uansett, lykke til. Håper du får en bil du blir fornøyd med.
Dagfinn Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Ja det er akkurat d. Har hatt e30 og e34 før. så jeg må bare få blitt enig med meg selv nå om jeg vil har 3 eller 5. Men takker for tipset ditt.
Dagfinn Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Nja, 7- serie er jo au ett alternativ, men litt kjipt at du nesten bare får dei i automatgir då.
ErikS Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Den her synes jeg var fin. Manuell og R6. Link til annonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11801059&sid=xz2bac84XRK355175 Link til salgstråd på bimmers.no: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=65886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå