Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Har Vurderer og kjøpe m5 en stund... så på fredag 28 desember ble det ny bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Kjenner ikke bilen, men ville sjekket historien veldig godt til den prisen. For meg var dere flere ting her som fremkalte røde lamper. På usle 139.000km syns jeg det er rart med såpass slitasje på førersetet, full motoroverhaling, hellakkering og ny frontrute. Mange ting her som normalt ikke gjøres før på 250.000km. Påstår på INGEN måte at noe er gjort, det kan være bare überpertentlig eier (som det ofte er av M-biler), jeg bare sier det kan lønne seg å sjekke historien på en bil man betaler såpass mye for på grunn av lav km. Det er langt mellom tyske biler som går så lite på 11 år. Forøvrig en ekstrem sleeper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2007 har tenkt samme tanken selv. bilen kom til norge i 2004 og han som tok den inn hadde den i 3år i følge nåværende selger. han har hatt den i et halv år. selger sa skinne var strøkent. så det kan være blitzen som gjør det.. men skal rine BT i morgen og sjekke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Kikket på den i høst, og bilen er fin den. Ser omtrent over dit han bor å jeg kunne dratt og sett for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Du kan for eksempel prøve å spore opp hvor den har hatt servicer i Tyskland, evt. i begynnelsen i Norge, og ringe til forhandlerne for å høre hva slags kilometerstand de har registrert. Det hender slikt slår til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Nå har je prata med forje eier. Han har hatt bilen siden det hadde gått 84700km han solgte den p.g.a motor havari etter han hadde kjørt på et rådyr. Han tok inn bilen i 2004 og det er er fult servishefte og 1 eier i tyskland... men det er et problem. forje eier sa at demperene foran var dårlige. Noen som vet åssen man sjekker det. det var vist ikke lekasje på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Rådyrpåkjørselen forklarer jo da både frontrute og lakkering, og "overhaling", så da var jo det greit. Foran er det mest sannsynlig helt vanlige dempere, så det er jo ikke noe problem. 3 lapper eller noe for to nye Bilstein Sprint, og et par timers jobb i tillegg, så er det i boks. Uansett kjenner du fort om de er vrak når du kjører bilen, eller klemmer den ned med å legge vekta di på skjermen. Den skal ikke gynge mange ganger når du slipper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Jeg syns det kanskje er litt merkelig at man for motorhavari av å kjøre på et rådyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Jeg syns det kanskje er litt merkelig at man for motorhavari av å kjøre på et rådyr? ja hehe jævlig merkelig Rådyr VS M5 begge døde hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Orka egentlig ikke skrive hele historia. Men rådyret knuste høyre lykt og klemte inn radiatoren så det ble hull i den. Han stoppa bilen så ikke no galt. Men temp føleren skjedde det også no med.. Starta bilen igjen og kjørte videre da begynte jo vanne og sirkulere og rant ut.. Hadde det vært mitt på dagen og fint vær hadde han merka det. men det var mitt på natta og regna kraftig... Det var det jeg fikk vite av forje eier..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Synst den historien var litt tvilsom. Men vist det er edc dempere fremme, koster disse 10000kr stykk. Fargen er forøvrig en av dei fineste du får på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Fikk du sett på bilen i dag? Ble det handel? Har vært seriøst int i den bilen jeg også, men fikk aldri tid til å reise opp. Syntes prisen var litt høy, men om bilen er så bra som han sier så... Kjipt med dempere da. Blir fort 20000 og mye jobb der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 reiser oppover i morgen så da får vi se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Fin bil! Har selv en 1993 M5. Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Desember 24, 2007 Share Skrevet Desember 24, 2007 denne bilen ser jeg omtrent hver dag på vei til/fra jobb! Fet den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå