Gå til innhold

Da ble det ny bil :)

Share

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke bilen, men ville sjekket historien veldig godt til den prisen. For meg var dere flere ting her som fremkalte røde lamper. På usle 139.000km syns jeg det er rart med såpass slitasje på førersetet, full motoroverhaling, hellakkering og ny frontrute. Mange ting her som normalt ikke gjøres før på 250.000km.

Påstår på INGEN måte at noe er gjort, det kan være bare überpertentlig eier (som det ofte er av M-biler), jeg bare sier det kan lønne seg å sjekke historien på en bil man betaler såpass mye for på grunn av lav km. Det er langt mellom tyske biler som går så lite på 11 år.

Forøvrig en ekstrem sleeper! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har je prata med forje eier.

Han har hatt bilen siden det hadde gått 84700km han solgte den p.g.a motor havari etter han hadde kjørt på et rådyr. Han tok inn bilen i 2004 og det er er fult servishefte og 1 eier i tyskland...

men det er et problem. forje eier sa at demperene foran var dårlige. Noen som vet åssen man sjekker det. det var vist ikke lekasje på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådyrpåkjørselen forklarer jo da både frontrute og lakkering, og "overhaling", så da var jo det greit. :)

Foran er det mest sannsynlig helt vanlige dempere, så det er jo ikke noe problem. 3 lapper eller noe for to nye Bilstein Sprint, og et par timers jobb i tillegg, så er det i boks. Uansett kjenner du fort om de er vrak når du kjører bilen, eller klemmer den ned med å legge vekta di på skjermen. Den skal ikke gynge mange ganger når du slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orka egentlig ikke skrive hele historia. :D

Men rådyret knuste høyre lykt og klemte inn radiatoren så det ble hull i den. Han stoppa bilen så ikke no galt. Men temp føleren skjedde det også no med.. Starta bilen igjen og kjørte videre da begynte jo vanne og sirkulere og rant ut.. Hadde det vært mitt på dagen og fint vær hadde han merka det. men det var mitt på natta og regna kraftig...

Det var det jeg fikk vite av forje eier..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du sett på bilen i dag? Ble det handel?

Har vært seriøst int i den bilen jeg også, men fikk aldri tid til å reise opp. Syntes prisen var litt høy, men om bilen er så bra som han sier så... Kjipt med dempere da. Blir fort 20000 og mye jobb der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...