Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 10 months later...
Skrevet
Ser ut som et fint prosjekt :) Nå blir vel damen glad tenker jeg :) Dama mi gleder seg skikkelig til jeg er ferdig med e36'n vår også så hun kan kjøre Bmw igjen ;) Må unne damene våre skikkelige biler vettu :)

he he :D ja håper det. men ikkje alle er like glad for at det blei en bmw,for eks svigerfar som kun har volvo på hjernen :-k men men, skal nok få han på andre tanker :D eg hadde bmw e36 325i coupe som var min første bil. det var drømmen når eg fekk den på veien etter et langt prosjekt :) solgte den for et år siden :? savner den veldig nå :cry: lykke til med 36-en blir nok en kanon rå bil :wink:

rrble9oervn3czf8n66e.jpg

Finnes det noe prosjektråd på denne her inne?? eventuelt noen bilder vil se mer;)

Skrevet

Den e36'en det er snakk om her oppe, finnes på forumet. Vet ikke hvor, men har sett en tråd om den. En fyr som har den og en e30 m3. :wink:

Tror tråden ligger på Bilder og Showoff.

EDIT: Pent prosjekt! Likte klistremerket på frontfangeren :P

Skrevet

viss det er noen som vet hvem som har gammle bilen min MÅ derre gi beskjed [-o< er det noen som har lister til vinduene og rundt til e30 2dør?? trenger også nye felger. brock b1 eller liknene :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...