muska Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Noen som har forslag til ny dato Jeg kommer til å ta med strømagregat, kjele til pølsekoking som jeg kjøper med, kokeplate og bobil regner jeg med... Premier denne gang blir kun småting som er blitt sponset... Bør også ordne med en traktor som kan brøyte banen og depoet for oss, Setter tak på 25 stk da hovedsaklig Drammenslaget. Ser for meg en dato i midten /slutten av jan.. Ring eller send PM om div spørsmål 45456131.. Vet vi gjorde endel feil sist så håper vi får ett bedre treff denne gang.. Mvh Marianne Ble feil dette.. skulle på Annet.. Kan moderator flytte den Adminedit: Flyttet til egen tråd.
Glenno Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Jepp, vi får prøve ta et lite møte etter hvert utover tlf møte ikveld Marianne. Håper det kommer litt innspill på hva som kansje kan gjøre dette treffet enda bedre enn sist. For egen del så hadde jeg lite å sette fingeren på men så at vi kansje kan høste erfaringer fra første treffet. Men som sagt innspill er fint
smez Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 jeg skal ha et med romerike gatebil den 12 så da er dere hjertlige velkommen. menn hvis dere vil kan jeg bestille banen for bimmers også så vi har et reint bmw treff til
Glenno Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Ja ja jul og greier men er det ingen intresse for dette? Går selvfølgelig an prøve få til noe annet også men hva mener bimmers.no folket med få til treff på østlandet (ca område vestfold, buskerud, østfold, oslo akershus område) ???
Glenno Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Må smile litt men sikkert grunner for at prisen er det den er, så det er sagt men: Klikket inn på denne får å se på terminlister da lite ligger på bmwccn sentralt, og i Hordaland avd skjeer mye. Observerte prisen ved bane treff avd Hordaland tok ved deltakelse hos Hebbes. (650kr pr bil) Noen av oss fra fra Drm treffene ringte og fikk da en pris på 500kr pr bil ved arrangere eget treff. Når enn da tenker på Ringbane treffet som ble arrangert av Smez og Muska (fra drm teamet/treffene) til pris av 200kr pr bil må jo dette være utrolig bra i Sigdal egentlig. Syntes jeg hadde en utrolig kjekk dag på ringbanen for 200kr jeg men dette i Sigdal må jo iforhold være utrolig bra egentlig da;-)
Spaceout Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Jeg er veldig positiv til nytt treff på Ringbanen. Var kjempe gøy sist!
Tam Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Har kjørt i Sigdal og det var dyrt, lite kjøring, mye venting på å å kjøre, langt unna men fin bane. 200kr på Ringbanen er grisebillig
shv Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 650 kr. går vel rett til Hebbe, men når Hordalandsavdelingen arrangerer selv på andre baner er det 250 kr. som er standard pris, og da får man kjøre så mye man vil!
smez Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 jeg kan sende en mail til frode.. og høre når det er noe ledig..
The_transporter Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 jeg og klausen og azeton og alle de venna til stian hadde en kjempefin dag på ringbanen helga etter bimmers var der.. vi fikk leid inn en traktor.. dette er nok mulig å ordne igjenn.. denne gangen har jeg tilogmed mønster på bakdekka mine
Glenno Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Hvordan ligger det an Smez, noe ledig i jan- feb-mars? Noe som har mening om dato for slikt treff igjen? Denne tråden er ikke den samme som Smez innlegg om treff "romerike gatebil den 12" selv om det er samme sted
smez Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 ja det er endel ledig.. men får dra unna romerike treffet først.. hvis det blir noe.. litt laber påmelding.. så ser ut som det blir avlyst
bmwqueen Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 det hadde vært kult med ett nytt treff på ringbanen.hadde det kult i fjor.
325icab_88 Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Hvordan blir det på denne lille banen uten snø? Noe interresse for det? Kan eventuelt kjøre litt slalom og ta rundetider?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå