2mMy Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 BMW kaller vel sin X serie for SAV og SAC, ikke SUV og SUC som andre produsenter. Så sånn sett så har dem ikke blitt slått, da BMW lager et eget segment med biler!
Gustav C. Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Aldri likt X3. Liten dritt med plastik. X5 derimot, både ny og gammel er jeg stor fan av. men helt seriøst! X6 er en nydelig bil og sånn, men hva er vitsen!? Hvem vil ha en så stor bil med dårlig takhøyde i baksete og dårlig bagasje plass. Å så lansere den i disse dager hvor det er så stor fokus på miljø osv. Håper man får den med en hybrid løsning i hverfall..
Ca///e Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Ja, det jobbes også med en hybrid av X6.
knut_olestad Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Det går en ssangyong pickup med den fronten her, om den er stygg på bildene er den faktisk ennå verre live!
Ca///e Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Det går en ssangyong pickup med den fronten her, om den er stygg på bildene er den faktisk ennå verre live! Jepp. Har sett den live jeg og, og den er helt enormt stygg i virkeligheten. Jeg får seriøst rykninger i kroppen og vrir meg i smerte over vondt jeg får i øynene når denne fronten dukker opp.
ToreG Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Jeg synest heller ikke at BMW'en var stygg. Den ser jo ganske rå ut. Mens fronten til Ssangyong'en kan gi hvem som helst enn lang og god latter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå