Dirty Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Må desverre selge is prosjektet mitt. skal flytte og kan ikke ha 2 biler da. bilen er en 318 is coupe 93 model. som har rullet 180tkm. bilen har en nydelig farge syns nå jeg Wink (Mauritius Blue) Den har vært på Eu kontroll fått mangelapp! fikset alt ! bare brekk igjen! var endel små feil den har sportintriør i veluer og er fast og fin å kjøre trenger ny lakk på 2 framskjermer og grill. er m3 skjørter m3 front kan følge med. rekker ikke skrive mer nå stikker fra jobb. mail:dirtydicky@gmail.com msn:dirty_dicky@hotmail.com 91623409 Kan få med Diff brems Deffuser til orginalfanger M3 vinge M3 speiler e46 look frontfanger svart taktrekk vis prisen er grei. Ellers så har ikke bilen Skilter på seg nå! fint untgangspunkt vis du kan skru litt! er litt liste montering osv inni bilen! alt følger med. Bilen er senket 40\40 og har effektpotte med dtm Stuss, følger med nye panserlåser ,siden de andre er knuste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 prisantydning? så ut som en nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Bare fordi det er din gammle bil Neida, er sikkert et godt kjøp detta folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 ja kjøper den tilbake om prisen er grei vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 jeg byr 10:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 får 10 tusen skal du reservehjulet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Det reservehjulet bør være fint ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 strengt tatt så er vel reservehjulet øystein sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Kan man kreve så mye mer enn 10-15lapper for en bil som ikke har skilter? har mangellapp osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 bilen selges vel ferdig på skilter regner jeg med.. er jo bare brekket som må fikses, å det tror jeg sjefen sjøl har orden på snart nå.. hehe men jeg vil gjerne legge inn bud på 11, siden budrunden har startet.. å jo, du kan ikke selge reservehjulet til meg siden det er mitt så jeg byr for selve bilen.. (free bump**) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 byr deg 13 høvdinger... Kan du legge ut litt bilder av bilen innvendig.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 herregud! går ikke under 30 tusen! bilen er i topp stand! har mye gromme deler! ingen rust. sport inntriør osv osv Mye slitedeler er byttet . så dere som byr 10-15 kan gå å finne noe annet å by på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 strengt tatt så er vel reservehjulet øystein sitt? nei var ikke med reservehjul + ingenting er jo inthe sitt har jo kjøpt den din nabbunge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Setter du en prisantydning med engang så slipper du "dårlige" bud.. Bilen ser fin ut den så du burde nok få mer en 11 for den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 men kan du legge ut litt bilder som viser litt meir av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg