opt Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Som topic sier, noen som har prøvd lignende og vet om det lar seg gjøre med å bruke org BMW deler, f.eks fra e34ix eller e46ix. Lurer altså på om det er mulig å kombinere s50'n med 4trekket og eventuelt hvilke deler man må/bør bruke. Drivverket fra e30ix tåler vel ikke kreftene fra en s50b30, eller? Har lekt litt med tanken en stund, hadde vært greit å finne ut hvorvidt det faktisk lar seg gjøre. Er coupe det er snakk om. Hadde blitt en konge vinterbil
opt Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Vet at s50 generelt går i e30, men lurer på hvordan det går i kombinasjon med 4hjulstrekk. Uttrykte meg kanskje litt dårlig.
opt Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Du ser kanskje litt dårlig? ehh, nærmere forklaring takk
bmwomar Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Bunnpanna på ix`n er vel spessiel? går ikke drivakslingene igjennom den? Tror det er lettere å byggeom til 2.7 med turbo, det er vel nok hk for orginalt driverk.
opt Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Bunnpanna på ix`n er vel spessiel? går ikke drivakslingene igjennom den? Tror det er lettere å byggeom til 2.7 med turbo, det er vel nok hk for orginalt driverk. ja, bunnpanna er spesiell, men har hørt at s50 og m50 bunnpanne passer omhverandre. Tenker da at det kanskje kan være mulig med en bunnpanne fra e34ix eller e46ix. Men vet ikke, derfor jeg spør her. Å bytte drivverk er ingen hindring så lenge jeg kan beholde 33/67 fordelingen, vil heller ha 5bolt enn 4bolt. Må jo ha bremser på jævelskapen også Har ikke lyst på turbo i denne sammenhengen.
Balltre Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Du ser kanskje litt dårlig? ehh, nærmere forklaring takk Hvor mange bilder av E30 ix med S50 må du ha?
Springsteen Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 opt, se på hjulbuen på det første, var nok det han hintet til, om du så litt dårlig.. en ix etter den å dømme
Azeton Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Hvordan kan man se at de er en IX sånn uten videre? Og hvordan er det ordnet med 4trekk der? Vet ikke hvor mange bilder jeg. men det virker som 1 hadde holdt om du hadde fortalt at det var ix?
bård Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Han fulgte ikke godt nok med i timen din balltre:) Ser ut som en morsom e30 det der ja..
Gjest Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 http://videos.streetfire.net/video/956e ... 18061f.htm
oddis Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Om jeg ikke bommer helt var det også en reportasje i Bilsport for noen år tilbake om noen karer som hadde gjort nettopp dette. Noen som har link til noe sånt? E30 iX med mye gamp er virkelig noe for seg selv.
opt Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 hehe, så ikke så nøye etter jeg*kremt* da vet jeg at det er mulig. men hva slags deler er best å bruke da? noen som kan si meg det uten bildequiz skulle jeg først begynne med et slikt prosjekt vil jeg gjøre det ordentlig, dvs drivverk som tåler effekten og bremser som matcher. takker for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå