carl Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 lurer litt på og selge min 325 med 2.8 l motor og komressor fra ess ca 310 hk bra bil med mye nytt alt inni foruten tak som er grått og utenfor orginalt m3. nye bremser med skiver,sportsclutsh,senkesett 6 måneder,skermer og innerskjermer , sperra diff, forsterket under,lakkert i sommer +++++++++++++++++ selges ikke under 150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Bilder selger bil, ikke tekst Bør opplyse om den er godkjent eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 ja bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albin Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Det jeg vet om bilen er at den ikke er godkjent, men nylig eu godkjent. Lakert i sommer i estorilblå, 18" felger, m3 alcantara interiør, sachs sportsdempere med eibach senkesett nytt i sommer, sportseksos uten katalysator, full mtech styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 hmm. kan være interisant. men trenger fortsatt bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carl Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 send meg en pm så kan jeg få e mail du kan få bilder på e mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg