Gå til innhold

Hjelp, vinduet mitt har løsnet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skulle sveive ned vinduet på førersiden i går så løsnet ned på den ene siden (Lengst bak) så jeg kan ikke sveive det opp/ned. Må dytte ruta og la den hvile på hva enn det måtte være som holder den på plass hvis jeg vil ha den åpen og dra den opp for hån for deretter å sveive helt opp og presse den igjen.

Er det vanskelig å fikse dette?

Noe en uerfaren sjel kan klare selv?

Skrevet

Lettet nå. Er noe dritt å ikke få ned vinduet i bommen. (Kanskje bygge en motorisert Tierkaster :wink: ) Men trenger jeg å bytte de klipsene med en gang? Vil liksom få fiksa det så fort som mulig. Kjipt å måtte vurdere om jeg vil trenge å åpne vinduet i løpet av turen før jeg begynner å kjøre :?

Edit: Mens temaet er vinduer, vet kanskje noen om det er veldig komplisert å ettermontere el-vinduer? Ser litt shabby ut med sveiv, og stress er det også.

Skrevet

monteringen er simpel, det er vel bare å strekke ledningene og slikt som er stress ;-)

ja, bestill de på bavari så får du de kanskje med en gang... de pleier å ha de på lager :-) du kan ta av trekket, presse kula inn i den hvite igjen og så vente til neste gang den hopper ut ;-)

Skrevet

får vel gå innom på bavaria en tur i morra da.

Så hjem å rote i garasjen til svigermor:D

Kan se ut som det blir el-vinduer på meg etterhvert ja. Var jo nesten gratis på schiedmann

Skrevet

greit du bare har to ruter også da :-P hehe...

hvis ikke er det jo aldri dumt å høre på bjarne... de har for 900 pr stk til coupe i hvertfall... kanskje billigere på compact...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...