Rabies Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Når jeg skulle sveive ned vinduet på førersiden i går så løsnet ned på den ene siden (Lengst bak) så jeg kan ikke sveive det opp/ned. Må dytte ruta og la den hvile på hva enn det måtte være som holder den på plass hvis jeg vil ha den åpen og dra den opp for hån for deretter å sveive helt opp og presse den igjen. Er det vanskelig å fikse dette? Noe en uerfaren sjel kan klare selv?
BreitBau Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Bestill nye klips til dørdeksel, og nye klosser til vinduet nede.. Så er det bare å sette i gang.. JA dette greier du selv..
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 dette klarer du hvis ikke skal jeg hjem til krsand i morra for jula, så da kan jeg sikkert hjelpe deg
BreitBau Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Del nummer 2 Artnr: 51321938884 GLIDDEL 2 på hvert vindu.. Disse knekker ved hard belastning..
Rabies Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Lettet nå. Er noe dritt å ikke få ned vinduet i bommen. (Kanskje bygge en motorisert Tierkaster ) Men trenger jeg å bytte de klipsene med en gang? Vil liksom få fiksa det så fort som mulig. Kjipt å måtte vurdere om jeg vil trenge å åpne vinduet i løpet av turen før jeg begynner å kjøre Edit: Mens temaet er vinduer, vet kanskje noen om det er veldig komplisert å ettermontere el-vinduer? Ser litt shabby ut med sveiv, og stress er det også.
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 monteringen er simpel, det er vel bare å strekke ledningene og slikt som er stress ja, bestill de på bavari så får du de kanskje med en gang... de pleier å ha de på lager du kan ta av trekket, presse kula inn i den hvite igjen og så vente til neste gang den hopper ut
Rabies Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 får vel gå innom på bavaria en tur i morra da. Så hjem å rote i garasjen til svigermor:D Kan se ut som det blir el-vinduer på meg etterhvert ja. Var jo nesten gratis på schiedmann
BreitBau Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 jaja... bare å kjøre med dørtrekket av det og presse den på igjen hver gang den hopper av.. Det funker fly til du går lei..
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 greit du bare har to ruter også da hehe... hvis ikke er det jo aldri dumt å høre på bjarne... de har for 900 pr stk til coupe i hvertfall... kanskje billigere på compact...
///Mysild Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 jaja... bare å kjøre med dørtrekket av det og presse den på igjen hver gang den hopper av.. Det funker fly til du går lei.. haha... og det er ikke lange tia...
Rabies Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Skrevet Desember 18, 2007 Nei. hadde vel ikke gått lenge det uten å bli litt forstyrra i hue. hehe... Får vel bare hoppe i det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå