Makaveli Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Har en bmw e36 323 cab. Får en vibrasjonslyd\dirrelyd i girspaken når jeg svinger til venstre. Lyden er ikke alltid der når bilen er kald men når den blir varm så er den der nesten vær gang når jeg svinger til venstre...eneste unntaket er når jeg svinger veldig forsiktig da hører jeg ikke lyden eller kjenner vibreringen. Utrolig iriterende! Noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Det kan komme av dårlige motorfester/girkassefester, evt motorfusk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makaveli Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Det kan komme av dårlige motorfester/girkassefester, evt motorfusk. Mye jobb og bytte girkassefester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makaveli Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 hmmm...nå har jeg gått over motorfester og girkasse fester men fant ikke no galt... Ingen som har vært borti samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makaveli Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 lyden er faktisk borte nå... hadde bilen stående inne med varme i noen timer. Virker som det gjorde susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå