e30 tic Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 tenkte det kunne være greitt å høre andres erfaringer ang bilforsikringer osv. jeg har i 3år nå vert totalkunde hos IF, har hørt så mye snakk om at gjensidige skulle være rimelige så jeg tok en tlf. jeg ba om pris på nøyaktig det samme som som jeg har forsikret pr idag. untagen en liten båt som koster 400 i året. er 23 år. bolig/innbo forsikring for 250kvm reise forsikring ulykke forsikring uføre forsikring biler: golf 1 cab 87 mod. 70% bonus 1.år pajero TD 87.mod 70% bonus 1.år bmw 320i 86. mod 50% bonus kun ANSVARSDEKNING på alle biler hos IF idag.. ca 14500kr. etter 30min i tlf hos Gjensidige hos ei dame med max dårlig "telefonstemme" kom hun frem til et tilbud som var 200kr dyrere enn hos IF, og dette var uten båten til 400kr. har ikke "presset" på priser hos IF ennå, men uansett var det bortkastet å kontakte gjensidige. så er det noen som vet om rimeligere selskaper. kommer til å kjøpe meg en tung MC i vinter/vår. hvem er rimeligst på sykkel? håper noen har erfaringer og fornuftge innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå