dj_maz Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 som BMW fantatiker jeg har blitt så måtte jeg skaffe meg en litt fornuftig bruksbil mens jeg skal pusse opp e-30 cab'en min. å som vinterbil Bilen er 99.99% rustfri. veldig godt velholdt e-36.. ganske sjelden vare bilen skal få nye baklykter, frontlykter, litt lyktesenkere og en infinity 1 spoiler på bakluka pluss at bilen skal lakkes helt ned forran og bak slik den ser ut pr i dag
Dirty Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 ser ut som en strøken bil! personlig så syns jeg ikke e36 sedan ser ut når de er helt orginale . men du hadde jo litt planer så blir nok bra
dj_maz Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 ja synes ikke det river i håret med en orginal e-36.. men litt småplaner må man jo ha for bruksbilen også. blir jo en helt annen bil når man lakker den helt ned. fikk satt på nye baklykter i går. så får jeg frontlyktene i dag.. så er det jo bare å pusse litt lyktelister å spoiler og fangere så skal det lakkes
dj_maz Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 da har jeg fått hentet litt deler i dag så da mangler det litt lakkering på plastikken her er noen nye bilder, med nye baklykter og frontlykter. ble straks mye penere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå