haraldsenracing Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 bilen er nå flytta fra garasjen til motocross verkstedet der det er mye varmere. i dag har eg montet gts framfangaren for å se vordan den passa og sparkla ferdig.'skrudd fast panseret og rota fram bbs felgane til bror min som skal brukast som bane felgar. Moderatoredit (R Andersen): Tråden stenges siden du allerede har en tråd om bilen..
BreitBau Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 du VET det går an å poste i de trådene du HAR!? Det fungerer AKKURAT slik ALLE vi andre gjør det? Du trykker deg inn i tråden din og trykker "skriv svar"?? Du har jo forstått åssen du legger ut bilder.. Som regel er det motsatt.. Folk forstår åssen de poster svar, men IKKE åssen de legger ut bilder.. Grattis.. Du kan springe, men ikke gå.. *Oppgitt*
haraldsenracing Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 hehe.. eg har sånn halvegs komt inn i det.. er ikkje så flink med pc. men har då forstått hvordan det fungerer nå.
Anbefalte innlegg