BimmerKing Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Her er noen bilder va Calitri's E28 M535i. Forøvrig en særdeles velholdt og pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut.. skulle bare hatt BBS RS felger eller orginal alpina felger så hadde den vært 100% for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Disse bilene var en våt drøm for meg før. Hadde bare en 518i og 535iM var drømmen. Denne var kjempeflott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Temmelig strøken bil det der ja Hvordan ligger det ann med lakking osv? Samme farge er vell en selvfølge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Det er virkelig noe spesielt med en E28 som er gjort litt med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut.. skulle bare hatt BBS RS felger eller orginal alpina felger så hadde den vært 100% for min del Syntes BBS RC er tøffere en RS på e28 jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 nydlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 pell av feriekula! ellers en fjong bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut.. Tenkte du på bildene? I så tilfelle, klikker du på dem så åpner de seg i ett nytt vindu, og du får bedre oppløsning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 nyyydelig! rett og slett nydelig! motorrom og interiørbilder er ønskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 pell av feriekula! ellers en fjong bil ja! Flott bil ja. Feriekula er min feil. Den kom på ogjen når eg hadde bilen. Kanskje ikkje så fjongt med praktisk. Nokre bilder til : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut.. Tenkte du på bildene? I så tilfelle, klikker du på dem så åpner de seg i ett nytt vindu, og du får bedre oppløsning.... hehe ja tenkte jo på bildene de er altfor mørke på min data til att jeg ser noe spesielt bra.. selv i stor oppløsning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Virkelig vakker bil ja Den perfekte fargen for en e28. Men litt flere bilder hadde ikke gjort noe. Så forøvrig en som likna veldig her i Oslo tidligere i høst, mulig det var på sensommeren forresten, uansett meget pen den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 har også sett en som ligna noe jævelig på den der i sommer.. så den i enebakk jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut.. Tenkte du på bildene? I så tilfelle, klikker du på dem så åpner de seg i ett nytt vindu, og du får bedre oppløsning.... hehe ja tenkte jo på bildene de er altfor mørke på min data til att jeg ser noe spesielt bra.. selv i stor oppløsning... Problemet er enkelt og greit at jeg ikke brukte stativ og dermed for liten lukkertid for å få bildene perfekte. Det er ikke skikkelig lyst om dagen, så man er igrunnen avhengig av stativ for å få rett lyssetting Vi skal ta flere og bedre bilder ved en senere anledning.... Fikk meg nytt fotostativ idag, så nå er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå