Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut.. skulle bare hatt BBS RS felger eller orginal alpina felger så hadde den vært 100% for min del :D

Skrevet

Temmelig strøken bil det der ja ;) Hvordan ligger det ann med lakking osv? Samme farge er vell en selvfølge?

Skrevet
litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut.. skulle bare hatt BBS RS felger eller orginal alpina felger så hadde den vært 100% for min del :D

Syntes BBS RC er tøffere en RS på e28 jeg:)

Skrevet
pell av feriekula! ellers en fjong bil ja!

Flott bil ja. Feriekula er min feil. Den kom på ogjen når eg hadde bilen. Kanskje ikkje så fjongt med praktisk.

HPIM08451.jpg

Nokre bilder til :

PICT0098.jpg

IMG_0666.jpg

Skrevet
litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut..

Tenkte du på bildene? I så tilfelle, klikker du på dem så åpner de seg i ett nytt vindu, og du får bedre oppløsning....

hehe ja tenkte jo på bildene :P

de er altfor mørke på min data til att jeg ser noe spesielt bra.. selv i stor oppløsning...

Skrevet

Virkelig vakker bil ja :D

Den perfekte fargen for en e28.

Men litt flere bilder hadde ikke gjort noe.

Så forøvrig en som likna veldig her i Oslo tidligere i høst, mulig det var på sensommeren forresten, uansett meget pen den også.

Skrevet
litt dårlige biler men så rimelig strøkne ut..

Tenkte du på bildene? I så tilfelle, klikker du på dem så åpner de seg i ett nytt vindu, og du får bedre oppløsning....

hehe ja tenkte jo på bildene :P

de er altfor mørke på min data til att jeg ser noe spesielt bra.. selv i stor oppløsning...

Problemet er enkelt og greit at jeg ikke brukte stativ og dermed for liten lukkertid for å få bildene perfekte. Det er ikke skikkelig lyst om dagen, så man er igrunnen avhengig av stativ for å få rett lyssetting :) Vi skal ta flere og bedre bilder ved en senere anledning.... ;) Fikk meg nytt fotostativ idag, så nå er det bare å kjøre på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...