DarkZun Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 SOLGT! Rustrfritt racinganlegg til M3 3.2/3.0 fra Köhler Racing. Legenden innen trimming av M3 motorer over hele verden! Dette er delen som sitter mellom grenrør og bakre eksosanlegg. Veier 1/3 av original M3 eksos, rustfritt, katalysator er byttet ut med flammedempere (ser ut som små potter, men er bare "straight thru" flammedemper. Anlegget gir perfekt snerrelyd man aldri får ved å bare bytte bakpotte. Dette er kilden til lyden i min tidligere røde M3 3.2 Compact. Perfekt passform sammen med originale grenrør og bakpotte. Pris: 5000,- Mobil: +47 95853001 Lurer du på hvordan lyden blir i din bil, så kan video m/lyd sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Heisann Veit du dimmensjonen på rørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Hei Joar! Det er 2 x en mellomting mellom 2,5" og 3" Det er selvfølgelig tilpasset så det passer de vanlig flensene som er på originaleksos og etterproduserte som f.eks Scorpion, G-Power osv osv. PS! Til våren må du følge nøye med på den gamle 316 Compacten din, for da spinner den ut 4. gir ned langsletta på Rudskogen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Vet du om den passer til E46 M3 grenrøret også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 kan være det er et dumt spørsmål, men det er vel ikkje TUV på det?? Og passer det rett på det orginale bak og?? kordan er det med eff? sender du bilde av det og den snutten.. ungen3@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Vet du om den passer til E46 M3 grenrøret også? Jeg vet ikke hvordan flensen på grenrøret til E46 er dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 kan være det er et dumt spørsmål, men det er vel ikkje TUV på det??Og passer det rett på det orginale bak og?? kordan er det med eff? sender du bilde av det og den snutten.. ungen3@hotmail.com Det passer rett på bak også om du har originalt eksosanlegg eller kjøpt effektanlegg av en produsent. (altså ikke hjemmelaget) Ikke TÜV nei, men du bytter jo til org. anlegg i løpet av en halvtime. Har sendt deg mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 noen bilder? send til finlandia91@hotmail.com har ikkje forstått ko som følger med alt ifra grenrøret å heilt til bakerste potta? bakpotta er ikkje med? so da er det kun rør å mellompotta? vil det passe 325 e36 m50 motoren:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 noen bilder?send til finlandia91@hotmail.com har ikkje forstått ko som følger med alt ifra grenrøret å heilt til bakerste potta? bakpotta er ikkje med? so da er det kun rør å mellompotta? vil det passe 325 e36 m50 motoren:)? Du har forstått riktig..lengden mellom bakpotta og grenrøret. Passer 325 motoren men litt modifisering hvis jeg husker rett. Jeg glemte at jeg ikke har den harddisken som bildene ligger på tilgjengelig pga at jeg snart får ny maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå