steffen- Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 hei. jeg husker ikke helt åssen jeg koplet dette. jeg har 2 høytalere foran og en basser. jeg har en 2 kanalers og en 4 kanalers. hvilken skal jeg bruke det hva? jeg tenkte dette: kjøre høytalerne til 4 kanalers forsterker og videre til 2 kanalern der bassen er koplet på. kjører da 4 kanalers som en 2 kanaler tenkte jeg. tror det er sånn. det er ikke sånn at jeg skal ha bassen først? men åssen blir det med innstillinger. vet jeg skulle hatt en 4 kanalers fono kable i steden for 2. men men. går ann og få stilt inn noe diskant på høytalern. eller stiller jeg da inn på basseren og? tror det skal ha ann og skru over forsterkern til basser over i sånn at den bare spiller bass ikke noe lyd liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Kor mange utganger har du på spilleren? Har du utgang på ein eller begge forsterkerene? (prater om signalet) Det er heilt sikkert LPF (lavpassfilter) på bassforsterkeren, slik at diskantjustering ikkje har noko å sei på bassen. (du må ha LPF på bassen!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 er til sammen 4 utganger på spilleren. man har bare 2 ut. en rød og en hvit : p de går da til en forsterker som kjører høytalerne deretter videre til bassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Har du 2 utganger på spilleren, so bruk dei! Eg rekner med at du har front og rear utgang. Da tar du front til dei vanlige høgtalerene og rear til subben. Da kan du bruke fader på spiller til å justere volumet på bassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 ja men saken er det at jeg bare har en 2 kanalers ledning som ligger under gulvet. orker ikke og og legge en ny der liksom. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå