Gå til innhold

Visning,Kontaktliste imellom E60 og NokiaN82 via bluetooth?


 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en Nokia N82.Har synkronisert den opp imot bluetooth på bilen,men problemet er at jeg ikke får opp noen kontaktliste på skjermen.Dette har ikke vært noen problem med andre telefoner,feks SE eller Iphone.Er det noen Nokia eksperter her som har noen forslag?Regner med at det bare er en innstilling på telefonen men jeg finner ikke ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Dette er ein kjent problem med div Nokia N og E serie mot BMW. Enkelte har fått det til med å installere Nokia_810_Contacts_Download_S60_3rd men eg har ikkje klar å få det til på min. Eg har foresten ein E61 525 2008 mod og Nokia E61.

Skulle jo tru att når både telefon og bil er heiter E61, så skulle det virke, men det er altså ikkje tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm - jeg har nå prøvd å installere fix'en, men det fungerer fremdeles ikke. Nå har jeg egentlig brukt alt for mye tid på å google og lese meg opp på dette allerede, men jeg prøver litt til. Ser at det meste er skrevet ift. N95, men satser på at det samme gjelder for N82 iom at de bruker samme operativsystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er saken avgjort for min del. Lefdal var i det greie hjørnet (mente de selv, jeg er selvfølgelig av en helt annen oppfatning..) og ga meg pengene igjen for telefonen iom at den ikke var kompatibel med handsfreeen på BMWen. Jeg valgte SE G900 i stedet for, noe jeg ikke har angret et sekund på i etterkant!! Funkerte som et skudd med e61en fra første øyeblikk og har MYE bedre lyd enn N82. Fatter ikke at testere ikke legger mer vekt på hvordan telefonene fungerer som telefon enn de gjør. Jeg har inntrykk av at dess mer teknologi som er presset inn i håndsettet dess bedre..

Alt i alt - Sony Ericsson fungerte som et skudd sammen med min e61, noe N82 ikke klarte uansett hvilke filer jeg installerte på den. Skjerpings Nokia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...