Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på og montere xenon på min e 39 525tds 98 mod.. bør jeg ha i nær lys eller fjern lys? og er dette plug and play? hører noen snakker om at ikke sokklene følger med på h7 pærer? er det noe i dette ? noen som har noen sett å anbefale til en rimelig pris..

Skrevet

Har montert xenon i nærlysene mine.

Dette er et sett jeg tar inn selv fra USA.

Noen sett er slik at du må starte motoren slik at lysene ikke tenner med en gang, men slik at du må skru bryteren over på kjørelys for at xenonlysene skal fungere skikkelig.

Dette problemet eksisterer ikke hos meg. Settene jeg skaffer deg er 55w, "vanlig" xenonkit er 35w, så lyset på mitt xenonkit er betydelig bedre.

Det er viktig å kjøpe et xenonkit som ikke gir irritasjonsmoment, f.eks. problem med tenning osv.

Skrevet

Jeg måtte slipe bittelitt for å få de på plass, men ikke noe som var et problem... Så vidt jeg vet har alle som jeg kjenner som har e39 måttet gjort det.

Skrevet

Dersom du velger å ettermontere xenon på nærlysene må du huske at det er påbudt med automatisk nivåregulering på disse for at de skal være godkjente. 55W xenon er ikke typegodkjente på bmw, og da må du bytte ut disse hver gang du skal på EU-kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...