Halvor89 Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Heisann. Som sagt i en anna tråd så klarte jeg og sprekke m3 fangeren min i en brøytekant. Har tatt av deler som er hele og fine nå, deriblant de luftinntakene på hver side i fangeren. I den på venstresia så satt det en sensor av noe slag. Hva er denne til ? Noen sier meg at den kanskje måler innsugstemp eller noe, men skal ikke uttale meg for sikkert der
macrom Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 den er til utetempen,hvis du har en i den andre luftekanalen så er den til de oppvarma spylerdysene. husker ikke hvem som sitter på hvem side.
Rino Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 er nok bare ute temp føleren, den du ser i kjøre computeren inne i bilen.
Halvor89 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 Jo høyere hastighet du har, jo kaldere blir jo den, blir den ikke ? Da får du jo feil utetemp ?
just_me Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Den pleier være ganske riktig den Bortsett fra at min står konstant på -37
Hawkon88 Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Jo høyere hastighet du har, jo kaldere blir jo den, blir den ikke ? Da får du jo feil utetemp ? nei. det bare føles slik for et menneske fordi vi har en konstant temperatur (varmblodig). en temperaturmåler krever ikke at den skal være varmere/kaldere enn utetemp. dersom det var tilfelle- så ville måleren ha tilpasset seg enten varmere eller kaldere enn utetemp- og raskere tilpasset seg i høy kontra lav fart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå