Marstrander Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Har planer om en ombygging i min e34 518i til en 525 M20B25. Jeg har bestemt meg for å kjøre en åpen linje med min lokale trafikkstajon under hele ombyggingen for å slippe problemer etter ombygging. Det jeg da lurer på er om noen her inne har noen referanser til ombygde e34 525 med turbo som har fått dette godkjent. Lurer da på ladetrykk, effekt, nm, bremser, akselvekt og diverse andre ting BT vil ha rede på Takk for hjelpen Marstrander
majuz Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 OT: Hvordan ser bilen din ut? Lurer på om jeg har sett deg før..
Marstrander Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Morn du! E34 min er (eller var) oxford green, men nå er den mørk blå på fanger, panser, og v. forskjerm. Hadde en liten uhell for noen uker siden. Er det du som bor oppe hos Wear? On Topic: Ingen som vet om enten e30 eller e34 med m20b25 som er godkjent med turbo. Vet at det er noen som er blitt godkjent med dette, og det hadde vært til tor hjelp om noen hadde noen konkrete tall på de bilene. Og vis noen her inne har fått det godkjent er det jo alltids noen spørsmål som venter. Takk for hjelpen Marstrander
conan Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Hva som må byttes og endres på får du vel beskjed om på bt. hvis ikke så så ville jeg ha montert bremser ol fra en 525i. Effekt er vel opp til deg hva du har planer om og gjøre med tanke på motor. hvor mye trykk du viser bilen med og hvor mye du kjører på etter det er vel opp til deg. vis den med 0,5 som er standard vet turbo ladede motorer.
Marstrander Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 planen var vell å vise den med relativt lite trykk, og ikke kjøre med så veldig mye mer etterpå kanskje 0,6-0,7. Det jeg da lurte på var hva folk har fått i effekt med det ladetrykket. Det jeg er redd for er at BT ikke vil synes at 525 bremsene er overdimensjonert nok når jeg får på turboen, og eventuelt lader rundt 200 hk
Dirty Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 å godkjenne en bil i norge med turbo som ikke er typegodkjent med turbo, er jo nesten helt umulig vis jeg ikke tar feil ? må vel ned til TUV i tyskland først?
majuz Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Morn du! E34 min er (eller var) oxford green, men nå er den mørk blå på fanger, panser, og v. forskjerm. Hadde en liten uhell for noen uker siden.Er det du som bor oppe hos Wear? Åja da mener jeg og ha sett deg et par ganger, det er meg vettu Du som jobber der en gang i blant eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå