Efen Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Hei, jeg driver og skal montere på mine M3 speil, Men finner ikke helt ut hvordan man tar av de gamle.. er det ikke abre å ta av dekselet som er inni bilen bak feste til speilet? Ville ikke bryte for mye, så spør heller her så kan noen som har gjort det før fortelle meg hvordan
marararius Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Ja bare å ta av dekslene inni bilen, og skru av
Efen Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 er det bare å dra av dekselet? eller må jeg ta av noe annent før jeg tar de av? syntes de satt godt..
eriklepe Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 ta de av med flatt srkujern, sitter i klips- er en fordel å sette jernet der klipsen er så du slipper å knekke noe..
Efen Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Skrevet Desember 20, 2007 ok, da prøver jeg det i morra =) takk for hjelpen =)
///Mysild Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 den sitter presset inn på toppen, så når den løsner, er det bare å løfte dekselet litt rett opp, og ta det ut... easypeasy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå