RMstn Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 hei:) På min 318i e36 92mod. har jeg sveiv til vinduene. på førerdøra hørte jeg et aldri så lite knekk, og da gikk vinduet opp bare i bakkant når jeg skulle lukke det igjen. altså det blir ikke med opp i framkant. Er det noen som har et innspill på hva som sa knekk, eller hva jeg bør gjøre for å fikse dette? takk for hjelpen:)
crom Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 På el-vinduer er det iallefall noen plastklips som knekker. Da får du iallefall tilsvarende problem.
RMstn Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 oki. jeg sleit også med å få av dørtrekket. det hang igjen på toppen, så gidda jeg ikke å rive i feil retning og mose hele dritten. skal den opp eller ut i toppen på dørtrekket da? kunne tengt meg en tur inn for å sjekke ståa inni der:)
en325ic Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 trur heller du knakk en arm på mekanismen eller d klipse som er på skinna t vinduet! trekket er bare klipset rett på i øverkant! røkk av
en325ic Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 trur heller du knakk en arm på mekanismen eller d klipse som er på skinna t vinduet! trekket er bare klipset rett på i øverkant! røkk av
opt Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Er nesten umulig å få av dørtrekka på e36 uten at den lista under vinduet løsner fra dørtrekket, men det henger omtrent like bra uten, synes du ikke det blir bra kan du alltids gnu litt kontaktlim på begge flatene før du setter på dørtrekket igjen. Når du har fått av dørtrekket skulle det være mulig å se hva som har tatt kvelden av vindusmekanismen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå