Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Kjøreturen endte i et tre Rammevangen er bøyd inn 3-5 cm. Noen som har rettet opp noe lignende eller ?
xcuze Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 har rettet lignende skader mange ganger... ettersom jeg jobber som oppretter, er ingen umulig oppgave og rette denne skaden
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Det var det jeg ville høre Har en kammerat som er oppretter som skal se på den i morgen Hvilken ca pris hadde dette komt på?
opt Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Aj aj aj, kondolerer Alt er vel mulig å rette, det spørs bare på prisen.
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Fort gjort det der... Glatt? Hehe Hehe jepp enormt. Så nesten ut som om det var tørr asfalt å greier så var ikke klar over det. 2 politibiler på plassen med aspiranter som hadde blod på tann var det også..
Ad|oS Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Tok de lappen fra deg og henviste til veitrafikkloven §3 om uansvarlig kjøring da typisk?
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Tok de lappen fra deg og henviste til veitrafikkloven §3 om uansvarlig kjøring da typisk? Hehe jepp henviste til §3, jeg sto på mitt om at jeg hadde vert "uheldig" og kanskje bitte litt hard på gassen under akslerasjon, men holdt fartsgrensen. Fikk beholde lappen
RoaldJ Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 det er bra.. nekt på alt! så lenge de ikke har beviser.
Ad|oS Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Det er bra... Blir ofte henvist til denne ved slike uhell Tok de personalia?
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Jepp det gjorde de. De snakka om at jeg muligens fikk en liten bot, men kommer ikke til og godta den (hvis den kommer).. Jeg kjørte i grunn ikke for fort og det kan da ikke være ulovlig og miste kontroll på glatta?
opt Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Jepp det gjorde de. De snakka om at jeg muligens fikk en liten bot, men kommer ikke til og godta den (hvis den kommer).. Jeg kjørte i grunn ikke for fort og det kan da ikke være ulovlig og miste kontroll på glatta? Høres ut som noen flotte folk du møtte At de truer deg med bot sier vel det meste. Spurte de hvordan det gikk med deg da?
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Hehe nei, men viking spurte.. Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå