opt Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Hehe nei, men viking spurte.. Haha Ja der ser man, kun ute etter å ta folk Er det rart mange ikke liker politiet
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Nei d blir for dumt. Kommer til en ulykke for og bøtlegge folk.
-Anders- Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Er ikke bilen din dem har brukt i vg for å illustrere mange skader på denne tiden av året?
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Hehe nei tviler Men de snakka om det på lokal radioen i haugesund/karmøy
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Tror de har lite å snakke om..
opt Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Tror de har lite å snakke om.. He he, høres ut som lokalradio ja
Rabies Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 haret aspiranter!! grr.. Liker aspiranter jeg. Runda en sving i X anntall km mer enn det som var ''ønskelig'' på det aktuelle stedet, og der stod 4 av de jævlene med nesa i laseren. Tror jeg fortsatt hadde rundt 90 når jeg vrengte inn i busslomma og stoppet minst 15 meter forbi der de stod. Men det var en aspirant som leste av. ''Førerkort-hversågod. Vognkort-har ikke fått enda, ny bil. Javel, kjør forsiktig videre.
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Hehehe, du bor ikke her jeg bor merker jeg
Ad|oS Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Rabies: Trodde ikke bilen din gikk så fort hehe Gudmund N: Får jeg gjette at det var i Stavanger dette skjedde?
Jealous_much Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 Nope det var på Karmøy (Fastlandet)
///MoePower Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Jeg liker de eldre politimennene jeg, enkelte av de har faktisk erfart at ikke alt dreier seg om kun å dra inn bøter og førerkort. Selv hadde jeg 90 i en lav farts-sone en gang da jeg kjørte sykkel, kom rundt en slakk sving og der stod det en laser nedi buskene. Bremset ganske brått, men ble vinket inn, stoppet helt i enden av busslomma. Det første han sa begynte med litt "kjeft", fortalte at slik kjøring var uakseptabelt i denne sonen, videre spurte han med en grei tone om å få se førerkort og vognkort. Han fortalte at jeg bare hadde hatt lappen i noen måneder, så hvis jeg ikke ville miste den måtte jeg kjøre forsiktig til ettertid. Ble spurt om dette var vanlig kjøring fra meg, hvor jeg svarte at det var et engangstilfelle, hvis ikke hadde jeg kjøpt en R-sykkel (det var en chopper jeg kjørte). Videre fortalte han at han ikke fikk noen målinger på meg, og at jeg fikk ha god tur videre. Det syntes jeg var hyggelig til en forandring, og ikke minst lærte jeg å ta det litt mer med ro i trafikken.
Dan318i Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=191136 Sikker på det ikke var din?;P neida, men tragisk av purken å tenkte på bot fremfor personskade ;/
Fliid Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Er ikke bilen din dem har brukt i vg for å illustrere mange skader på denne tiden av året? Hehe, leste VG tidligere og med engang jeg så denne tråden så tenkte jeg på det illustrasjonsfoto de brukte i VG. hehe
Jealous_much Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Skrevet Desember 22, 2007 Hehe jepp det kunne minne om den, men såg ikke så galen ut den i forhold Ja jeg liker eldre purk mye bedre. Mye greiere å ha med å gjøre..
RoaldJ Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Er vist ikke bare du som er uheldig med bmw` n din. http://www.h-avis.no/article/20071222/N ... 10/AKTUELT Garantert fullekjøring dette da (Tipper jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå