pony68 Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Jeg har lurt på og kjøpe en 520 2001 modell, men de er ikke sportseter i den , og det vil jeg ha. Noen som vet hvor det går an og få tak i det. Regner med jeg må til Tyskland?
bjalle Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Anbefaler deg å finne en med komfort seter med delt rygg som er veldig mye bedre å sitte i.sportsetene har bra lårstøtte men blir slitsomme på langturer.
Friksen Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 Smaken er som baken..den er delt... synes di sportsetene er nydelige..liker dem bedre en comfort setene som jeg hadde i den forige e39en
B m w 5 2 5 i Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Anbefaler deg å finne en med komfort seter med delt rygg som er veldig mye bedre å sitte i.sportsetene har bra lårstøtte men blir slitsomme på langturer. Er absolutt ikke enig her. Har selv sportsstoler, og det er utrolig gode seter både på korte og lange turer. Nå har jeg ikke prøvd komforsetene, så jeg kan ikke sammenligne, men tommelen opp for sportsstoler. Dessuten ser de v e l d i g mye bedre ut og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå