Pedi Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Noen som har vært borti at orginal-anlegget "skrur" seg av selv av og til? Somregel så hjelper det å bare skru anlegget av/på manuellt, så kommer det igjen. Men til tider så kan skjermen låse seg også, eller kommer ikke på ved oppstart... Dette slår da også ut på kjørecomputeren, med at den låser seg, for så å plutselig komme igjen... (Men PS! Taklyser fungerer alltid som det skal..) Anyone? Dette er pre-facelift E39, med Navi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roka Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 Hei, dette er jo tydeligvis akkurat det samme som jeg sliter med for tiden (bortsett fra at jeg har problemer med kupelyset og da..) Jeg ble tipset av frode og bonden og flere andre her, at det kunne vere bakstykket på tenningslåsen som var grunn til disse problemene. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68130 Kansje det samme på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 Ja, jeg såg det innlegget der. Har du fått fikset din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roka Skrevet Desember 23, 2007 Share Skrevet Desember 23, 2007 nei har ikke fikset det enda, men jeg skal prøve å få skiftet det bakstykket til tenningen i neste uke. Håper det er der feilen ligger. Er sinnsykt irriterende iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2007 Da venter jeg i spenning på om det kan være det, selv om jeg er litt i tvil på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå