Mikaelft Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Jeg hører bare 3'ern når jeg sitter i bilen, men om jeg tar taket halvveis ned sånn at luken står opp så hører jeg det bittelitt om jeg jokker noe jævli på bilen.
Divine Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Ok.. Ikke at jeg er noen fagman her, men regner med at handbremssystemet dit går i en trommel ved skiven på samme måten som på 320/325i ? ta fra hverandre den du. Hadde samme problem som beskriver og det var en liten fjær som hadde løsnett å lagede leven..
Mikaelft Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Hmmmm, lyden skal vel ikke være såååå høy inni bilen da?
Mikaelft Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Nå har jeg skiftet tårnlagrene, men lyden er jo der fortsatt
|Ole| Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 tipper det er foringen i toppen av demperen eller foringen i berearmen...det er altid en foring sjelden det er karosseri brudd...har eg aldri vert borti iallefall...
Mikaelft Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Jeg har jo akkurat skiftet de greiene i toppen av demperen, så den er det ikke Bærearmen? hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå