vestol9 Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Som sagt, det lukter noen ganger bensin inne i bilen. Noen som vet hva dette kan komme av?
Bjørn 320 Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Vil tippe lekkasje Er nok mest sannsynleg ved overgangar på røyr/slangar...sniff deg litt rundt, er nok sikkert i motorrommet
vestol9 Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 Lukter ingen ting i motorrommet Men som sagt så er det bare av og til. synes det er veldig rart egentlig
Magge Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 er typisk at det er sprekk på en slange som ligger forran på toppen av motoren. Ligger litt klønete til. vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men den kan du hvertfall sjekke
Glenno Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Som sagt tidligere i tråden sjekk motorrom men tro faktisk du skal også sjekke bak de rørene som går rundt bensintanken da disse er en svakhet og ruster påv E34. For min del husker jeg at jeg måtte bytte slange både i motorrom og de bak som nevnt på min gml E34.
andy78 Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 er sikkert d samme som på min. lekasje bak ved tanken. røret ut av tanken. lekker når du fyller over ett vist punkt. min lukter på over 45 liter. lukter d bare når du har mye bensin?
Fliid Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Om denne bensin lukten kommer når du utelukkende bruker vifta til varmeapparat og ikke ellers (lukter sterkere ved bruk av varmeapparat) så ligger nok lekkasjen i motorom selvom du ikke merker det med huet nedi motorrom. Lekkasje inn på dysebro er ikke uvanlig. (der hvor bensinslangen går over på dysebro) som nevnt tidligere gang på gang, røret rundt bensintanken på e34 er en svakhet og dette er det fler som bytter ut med slange istede for det røret som er der orginalt. Par tips.
336mik Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Vet ikke om det relevent,men på e36 forekommer det lekkasje i slangene ut fra bensintanken,altså under baksete.
eriklepe Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 byttet nettopp de to langsgående rørene på bensintanken pga bensinlekkasje på min e34. det lukter ganske sterkt inni bilen selvom lekkasjen er ute på tanken. Du finner sikkert flekk på bakken etter du har vært parkert en stund?
Glenno Skrevet Desember 23, 2007 Skrevet Desember 23, 2007 Ellers byttet jeg på min nåværende E34 de o-ringene på dysene da jeg kjente bensinlukt i noen sek ved start. Vel bør ha litt alternativer nå vil jeg tro.
vestol9 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 Om denne bensin lukten kommer når du utelukkende bruker vifta til varmeapparat og ikke ellers (lukter sterkere ved bruk av varmeapparat) så ligger nok lekkasjen i motorom selvom du ikke merker det med huet nedi motorrom. Lekkasje inn på dysebro er ikke uvanlig. (der hvor bensinslangen går over på dysebro) som nevnt tidligere gang på gang, røret rundt bensintanken på e34 er en svakhet og dette er det fler som bytter ut med slange istede for det røret som er der orginalt. Par tips. Det kommer ikke noe spesielt når jeg bruker vifta, men regner nok med det er noen av slangene/rørene rundt tanken som er rustet. Takk for hjelpen, og god jul!!
Fliid Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Kan virke slik ja. Det leder deg ivartfall bakover bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå