Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er typisk at det er sprekk på en slange som ligger forran på toppen av motoren. Ligger litt klønete til. vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Men den kan du hvertfall sjekke

Skrevet

Som sagt tidligere i tråden sjekk motorrom men tro faktisk du skal også sjekke bak de rørene som går rundt bensintanken da disse er en svakhet og ruster påv E34.

For min del husker jeg at jeg måtte bytte slange både i motorrom og de bak som nevnt på min gml E34.

Skrevet

er sikkert d samme som på min.

lekasje bak ved tanken. røret ut av tanken. lekker når du fyller over ett vist punkt. min lukter på over 45 liter.

lukter d bare når du har mye bensin?

Skrevet

Om denne bensin lukten kommer når du utelukkende bruker vifta til varmeapparat og ikke ellers (lukter sterkere ved bruk av varmeapparat) så ligger nok lekkasjen i motorom selvom du ikke merker det med huet nedi motorrom. Lekkasje inn på dysebro er ikke uvanlig. (der hvor bensinslangen går over på dysebro) som nevnt tidligere gang på gang, røret rundt bensintanken på e34 er en svakhet og dette er det fler som bytter ut med slange istede for det røret som er der orginalt.

Par tips.

Skrevet

byttet nettopp de to langsgående rørene på bensintanken pga bensinlekkasje på min e34. det lukter ganske sterkt inni bilen selvom lekkasjen er ute på tanken. Du finner sikkert flekk på bakken etter du har vært parkert en stund?

Skrevet

Ellers byttet jeg på min nåværende E34 de o-ringene på dysene da jeg kjente bensinlukt i noen sek ved start. Vel bør ha litt alternativer nå vil jeg tro.

Skrevet
Om denne bensin lukten kommer når du utelukkende bruker vifta til varmeapparat og ikke ellers (lukter sterkere ved bruk av varmeapparat) så ligger nok lekkasjen i motorom selvom du ikke merker det med huet nedi motorrom. Lekkasje inn på dysebro er ikke uvanlig. (der hvor bensinslangen går over på dysebro) som nevnt tidligere gang på gang, røret rundt bensintanken på e34 er en svakhet og dette er det fler som bytter ut med slange istede for det røret som er der orginalt.

Par tips.

Det kommer ikke noe spesielt når jeg bruker vifta, men regner nok med det er noen av slangene/rørene rundt tanken som er rustet.

Takk for hjelpen, og god jul!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...